جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۲۹۴
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۲

فکرشهر: امام جمعه موقت بوشهر گفت: انتظار داریم استاندار جدید از همه ظرفیت ها برای پیشرفت و توسعه این استان استفاده کند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با تبریک به استاندار جدید بوشهر افزود: با توجه به حضور حدود یکساله عبدالکریم گراوند (استاندار جدید بوشهر) در این استان و آشنایی با فضای آن نیاز است در زمینه های رشد علمی، فکری و اقتصادی از همه ظرفیت های موجود در استان و بویژه نماینده ولی فقیه استفاده شود.

وی دربخش دیگری از خطبه های نمازجمعه با اشاره به تشکیل ستاد کمک های مردمی به مردم مظلوم و ستم دیده میانمار و یمن در این استان بیان کرد: این ستاد در شهرستان های استان به ریاست ائمه جمعه مرکز شهرستان ها و در مرکز استان به ریاست آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر تشکیل شده است.

دشتی بیان کرد: مردم نوع دوست استان بوشهر به هر میزان که در توان دارند، سعی کنند به مردم ستمدیده میانمار و یمن کمک کنند.

امام جمعه موقت بوشهر افزود: مدت زمان تعیین شده فعالیت های ستاد کمک های مردمی به 2 کشور یاد شده از 28 آبان ماه به مدت یک هفته است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به بیانات رهبر انقلاب پیرامون برجام اظهار داشت: چنانچه آنها برجام را پاره کنند ما آن را ریز ریز می کنیم.

دشتی ادامه داد: در زمینه مبارزه ملت ایران با استکبار با روحیه شجاعت و نترس بودن مردم ایران اسلامی در برابر استعمارگران و استکبار غنابخشی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر