چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۸۷۲۱
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۰

فکرشهر:  پیش نویس سند جامع سلامت دشتستان در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری به ریاست فرماندار دشتستان تشکیل جلسه داده بود به تصویب رسید. 

   به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، ارسلان زارع در این جلسه ضمن بیان اهمیت و لزوم انجام همه فعالیت های بهداشتی و درمانی بر اساس سند جامع سلامت شهرستان گفت: تدوین این سند که با تلاش مدیریت و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، ادارات شهرستان، سازمان های مردم نهاد، اصناف و جمعی از کارشناسان خبره صورت گرفته، موجب استفاده بهینه از منابع و ارتقای شاخص های سلامت شهرستان می گردد.

 فرماندار دشتستان در این جلسه بر توجه بیشتر به سلامت کودکان و دانش آموزان نیز تاکید کرد و خواستار نظارت بیشتر بر اماکن عمومی تهیه و توزیع انواع تغذیه گردید.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز به اقدامات انجام شده در خصوص فعالیت ها و نظارت بر آب آشامیدنی شهرستان، اقدامات مداخله ای بهداشتی در مدارس و لزوم فرهنگ سازی بیشتر برای ممنوعیت مصرف دخانیات به ویژه در مکان های عمومی سخن گفت و خواستار رعایت مصوبه کارگروه مبنی بر ممنوعیت استفاده از دخانیات در پارک شهید کشتکار در زمان مقرر که اعلام می شود، توسط مردم شد.

 ماریا خویش دوست افزود: در طرح تحول سلامت، خدمات نوینی گروه های سنی مختلف به خصوص میان سالان و سالمندان توسط مراقبین سلامت ارائه می شود و لازم است مردم ، مسئولان و کارمندان در رده سنی 30 تا 70 سال به مراکز خدمات جامع سلامت مراجعه کنند تا از این خدمات بهره مند گردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر