جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس خبر داد:
فکرشهر: عضو کمیسیون عمران مجلس از ارجاع تخلف وزارت نفت درباره عدم تخصیص قیر رایگان به دستگاه‌های اجرایی به قوه قضائیه خبر داد...
کد خبر: ۳۹۵۴۴
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

فکرشهر: عضو کمیسیون عمران مجلس از ارجاع تخلف وزارت نفت درباره عدم تخصیص قیر رایگان به دستگاه‌های اجرایی به قوه قضائیه خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سید کمال‌الدین شهریاری ـ عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ـ با اشاره به نشست عصر امروز این کمیسیون گفت: در این نشست تخلفات وزارت نفت درباره عدم اختصاص قیر رایگان به دستگاه‌های اجرایی بررسی شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه مسئولان وزارت نفت، سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند، ادامه داد: پس از بحث و تبادل نظر در این‌باره اعضای کمیسیون به این نتیجه رسیدند که تخلف وزارت نفت و سازمان برنامه و  بودجه در این زمینه محرز است.

 نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس در گفت و گو با تسنیم، تصریح کرد: جمع‌بندی جلسه امروز کمیسیون این بود که تخلف وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه در قالب ماده 236 آیین‌نامه داخلی مجلس به قوه قضائیه ارجاع داده شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز مقرر شد گزارش کمیسیون در این زمینه برای قرائت به هیئت‌رئیسه مجلس تقدیم شود و نمایندگان نیز رای خود را برای ارجاع تخلفات به قوه‌قضائیه اعلام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر