سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۵۸۴
چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۵

فکرشهر: مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: هم اکنون پایانه نفتی خارگ یکی از امن‌ترین و استانداردترین پایانه های نفتی دنیا به شمار می‌رود.

به گزارش فکرشهر، سید پیروز موسوی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران و وزارت نفت در پایانه‌های صادراتی کشور طی سال جاری اقدامات موثری در ارتقا و افزایش توان صادرات و ذخیره سازی نفت ایران عملیاتی و اجرا کرده است.

وی افزود: شرایط شرکت پایانه‌های نفتی ایران در پی اجرایی شدن برجام تغییرات محسوسی داشت و با آینده‌نگری و آینده‌پژوهی که در تیم مدیریتی این شرکت صورت گرفته بود در سال گذشته و سال جاری توانستیم رکوردهای بی‌سابقه ای در حوزه صادرات نفت در تاریخ صنعت نفت کشور به کمک کارکنان خدوم و زحمتکش شرکت پایانه های نفتی ایران به جای بگذاریم.

موسوی تصریح کرد: یکی از مهمترین نکاتی که مد نظر مشتریان نفت ایران وجود دارد بحث ایمنی و امنیت پایانه‌های صادراتی است که در این حوزه با همکاری مردم شریف خارگ و تلاش تمامی نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج قهرمان و سربازان گمنام امام زمان (عج) توانستیم امنیت پایانه های نفتی ایران را بصورت ۱۰۰ درصد تامین کنیم.

وی ادامه داد: از نظر ایمنی پایانه‌های صادرات کشور هم توانسته‌ایم بدون وقفه و نظارت کامل کارشناسان زبده و آموزش دیده حوزه ایمنی، صادرات و عملیات دریایی صادرات نفت خام کشور را بدون ثانیه‌ای تاخیر صادر کنیم.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اضافه کرد: هم اکنون پایانه نفتی خارگ یکی از برترین و استانداردترین پایانه های نفتی دنیا به شمار می‌رود که توانسته در بین مشتریان بین اللملی نفت ایران اسلامی جایگاه ویژه دارد.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر