جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه جم با انتقاد از عملکرد فرماندار و نماینده مردم شهرستان جم در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار بوشهر قرار است به جم بیاید و با مردم دیدار کند، مطالبه مردم راه اندازی فرودگاه است اول این مشکل را حل کند بعد به جم بیاید...
کد خبر: ۳۹۸۵۸
شنبه ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

فکرشهر: امام جمعه جم با انتقاد از عملکرد فرماندار و نماینده مردم شهرستان جم در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار بوشهر قرار است به جم بیاید و با مردم دیدار کند، مطالبه مردم راه اندازی فرودگاه است اول این مشکل را حل کند بعد به جم بیاید.

به گزارش فکرشهر از فارس ، حجت الاسلام محمد گنجی در خطبه های نماز جمعه شهر جم با اشاره به تعطیلی دو ساله فرودگاه توحید جم، اظهار داشت: شهرستان جم متاسفانه با بی‌لیاقتی و بی‌تدبیری مسوولان به جایی رسیده که اکنون فرودگاهش بدون فرود شده است.

وی افزود: فرودگاهی که این همه امکانات دارد و از فرودگاه‌های مهم کشور است الان دو سال است که تعطیل شده و تلاشی از مسوولان برای راه‌اندازی آن دیده نمی‌شود.

امام جمعه جم با بیان اینک ه نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس در این خصوص عملکرد موفقی نداشته است بیان کرد: در این موضوع، نماینده مجلس و نماینده دولت کارنامه خوبی از خود نشان ندادند و مردم انتظار دارند این موضوع به جد دنبال شود.

گنجی با بیان این که معتقدم یک امتیاز بزرگی از شهرستان گرفته شده و مردم هم این را می‌دانند تصریح کرد: مردم از مسوولان انتظار دارند و اگر مسوولان عرضه ندارند مردم خودشان ورود پیدا کنند.

خطیب جمعه جم ادامه داد: قبلا از فرودگاه جم به اصفهان و اهواز هم پرواز داشتیم و امروز به جای این که به نجف و کربلا پرواز داشته باشیم همان پروازها هم تعطیل شد.

وی با گلایه شدید از عملکرد فرماندار و نماینده مردم شهرستان جم در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: شهرهای دیگر پیشرفت می‌کنند و شهر ما تنزل می‌کند، زمین‌های مردم را گرفتند و الان فرودگاه را تبدیل به مخروبه کردند.

گنجی با اشاره به سفر استاندار بوشهر به شهرستان جم بیان کرد: استاندار بوشهر قرار است به جم بیاید و با مردم دیدار کند، مطالبه مردم راه اندازی فرودگاه است اول این مشکل را حل کند بعد به جم بیاید.

وی با اشاره به اشتغال جوانان بومی در شرکت‌های منطقه اظهار داشت: در منطقه ما برای همه جای کشور اشتغال هست اما برای جوان‌های اینجا  کار نیست، این از بی‌عرضگی مسوولان و نماینده مجلس نیست؟

امام جمعه جم با انتقاد از عملکرد الماسی در حوزه اشتغال تاکید کرد: حرکت بسیار زیبایی نماینده آبادان انجام داد در آن وقتی که در یک فاز نفت و گاز حضور پیدا می‌کند و نیروهای غیر بومی را می‌بیند، این نماینده به شدت با آن مدیر برخورد می‌کند!

گنجی ادامه داد: پدر شهیدی در شهر ریز از نظام اسلامی و مسوولان گلایه داشت که من شرمنده شدم، می‌گفت همه می‌گویند شهدا چشم و چراغ انقلاب هستند اما فرزند من بیکار است.

وی تاکید کرد: اداره اشتغال، اداره کار، نماینده دولت و نماینده مجلس پاسخ‌گو باشند و من از الماسی نماینده مجلس هم به شدت گلایه دارم.

خطیب جمعه جم با بیان این که برخی‌ها به شرکت‌ها نفوذ کرده‌اند که هیچ اعتقادی به نظام اسلامی ندارند و مشروب هم می‌خورند، افزود: آیا کسی که اهل مشروب است و اهل نماز نیست و خدا را نمی‌شناسد باید در این منطقه باشد؟

وی تصریح کرد: گزارش می‌دهند که طرف حاضر نیست یک رکعت نماز بخواند در پتروشیمی‌ها کار می‌کند و حقوق کذایی می‌گیرد و فسادهایی هم در گوشه و کنار انجام می‌دهد.

گنجی بیان کرد: بسیار خطرناک است که نظام به دست کسانی بیفتد که اعتقاد به نظام اسلامی و خون شهدا نداشته باشند و از اداره اطلاعات شهرستان جم می‌پرسم که چرا پیگیری نمی‌کنید؟ چرا حراست‌ها پیگیری و سازمان بازرسی پیگیری نمی‌کند؟

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر