پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۹۰۷
دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴

فکرشهر: وزیر دولت احمدی‌نژاد گفت: رأی‌دهندگان به روحانی به او فرصت بیشتری بدهند.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، عضو شاخص فراکسیون ولایی معتقد است: هنوز از دولت جدید ٥ الی ٦ماه نگذشته است و زمان بیشتری لازم است که دولت روی ریل بهتری بیفتد.

محمدمهدی زاهدی، عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در مورد این که آیا دلسرد شدن مردم از روحانی باعث خواهد شد که سبد رای اصولگرایان در ١٤٠٠ تغییر کند یا این جمعیت ناراضی تبدیل به منتقدان نظام خواهند شد، به نامه‌نیوز گفت: بالاخره در زمان انتخابات آقای روحانی قول‌هایی دادند که بعد از انتخابات ممکن است به وعده‌هایش عمل نکرده باشد و کسانی که رای دادند، دلخور می‌شوند که چرا این قول داده شده اما به آن عمل نشده است. این ربطی به این که مردم مقابل نظام بایستند ندارد.

وی اظهار داشت: از کسانی که به روحانی رای دادند، درخواست دارم که فرصت بیشتری را به روحانی بدهند، از نظر سیاسی بنده به آقای روحانی رای ندادم اما چون منتخب مردم است لذا ما به این رای مردم بها می‌دهیم و سعی می‌کنیم از دولت حمایت کنیم که دولت زمین نخورد. هنوز از دولت جدید ٥ الی ٦ماه نگذشته و زمان بیشتری لازم است که دولت روی ریل بهتری بیفتد.

وزیر علوم در دولت احمدی‌نژاد بیان کرد: این که برخی می‌گویند ممکن است مردم سرخورده شوند و در ١٤٠٠ پای صندوق نیایند، تحلیل درستی نیست؛ چرا که مردم ایران هر موقع احساس کرده‌اند که حضورشان در پای صندوق رای برای تثبیت نظام و انقلاب و مقابله با جریان استکباری لازم است به صحنه آمده‌اند و این جدای از بحث اصولگرایی و اصلاح‌طلبی است.

وی در مورد این که تا چه اندازه امیدوارید این رای به سبد اصولگرایان برود گفت: من سند انقلاب و نظام برایم مهم است و سبد رای این طیف و آن طیف برایم مهم نیست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر