شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: بیش از ۶۰ سال قبل در خصوص منطقه آزاد بوشهر مطالعاتی صورت گرفته که این استان مستعد ایجاد منطقه آزاد بوده است...
کد خبر: ۴۰۵۱۳
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: نمایندگان مجلس برای تصویب مناطق آزاد همکاری کنند.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در نشست مشترک اتخاذ راهکارهای بهینه در زمینه ایجاد مناطق آزاد تجاری - صنعتی که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: کمیسیون اقتصادی مجلس باید تعامل داشته باشد و نمایندگان استان‌های مورد نظر هم برای تصویب لایحه ایجاد منطقه آزاد همکاری خواهند کرد.

وی با بیان این که تنها نگرانی در مقابله و همراهی نکردن نمایندگان وجود دارد، افزود: نگرانی ما برجسته شدن نکات منفی است و پیشتهاد می‌کنم کمیسیون اقتصادی مجلس و نمایندگان استان‌ها پیش از طرح لایحه در صحن علنی مجلس نشستی با یکدیگر داشته باشند.

استاندار بوشهر گفت: بیش از ۶۰ سال قبل در خصوص منطقه آزاد بوشهر مطالعاتی صورت گرفته که این استان مستعد ایجاد منطقه آزاد بوده است.

به نوشته ی مهر، گراوند افزود: قبل از انقلاب هم نگاه به توسعه اقتصادی در پیرامون کشور وجود داشته اما به دلایل مختلفی عملی نشده است.

وی ادامه داد: توسعه اقتصادی پیرامونی کشور موجب امنیت پایدار خواهد شد.

گراوند بیان کرد: تنها نیروگاه اتمی ایران در بوشهر وجود دارد، منطقه ویژه پارس جنوبی و عسلویه هم برای تمام ایران شناخته شده است و ۹۳ درصد از نفت صادراتی کشور از پایانه بزرگ خارک در استان بوشهر انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر بوشهر تبدیل به منطقه آزاد شود منحصر به فرد خواهد بود و به توسعه اقتصادی تمام کشور کمک خواهد کرد.

نظرات بینندگان
من هم میخواهم نماینده مجلس شوم
|
-
|
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۲
من هم میخواهم نماینده مجلس شوم
بر گرفته از مطلبی طنز چاپ شده در سال های حدود هفتاد و شش
در مجلس و مجالس، ادم نجیب و سر بزیر و کم حرف و کم زبونی هستم و هیچوقت روی حرف دیگران حرف نمیزنم؛ چون می ترسم همانجا گوشم را بگیرند و با اردنگی و پس گردنی و تو سری از مجلس بیرونم بیندازند! من باید بفکر خودم باشم و خودم را نگهدارم و موقعیت خودم را حفظ کنم؛ حق و حقوق مردم هم بحورد توی اون سر کچل شون
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر