جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۵۴۷
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

فکرشهر: بعد از ظهر امروز با حضور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، استاندار بوشهر و جمعی از مسوولان محلی نخستین جشنواره صنایع‌دستی، غذا و بازی‌های بومی در دبستان سعادت بوشهر افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر، بعد از ظهر امروز با حضور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، استاندار بوشهر و جمعی از مسوولان محلی نخستین جشنواره صنایع‌دستی، غذا و بازی‌های بومی در دبستان سعادت بوشهر افتتاح شد.

در این نمایشگاه 144 مدرسه در مقاطع ابتدایی و متوسطه دوم برای نمایش صنایع دشتی و ساخت غذاهای محلی، شرکت کردند و خلاقیت‌های خود را در این بخش به نمایش گذاشتند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بوشهر اظهار داشت: این جشنواره به منظور آشنایی بیشتر دانش‌اموزان با غذای سالم و بازی‌های محلی برگزار شده است.

 وی افزود: در آذرماه امسال و طی یک فراخوان عمومی به مدارس شهرستان بوشهر، رئوس این جشنواره اعلام شد که با استقبال خوبی از طرف دانش‌آموزان مواجه شدیم.

فاطمه هادی‌نژاد تصریح کرد: انتظار می‌رود که در این دور از جشنواره، دانش‌اموزان با فرهنگ و آداب غنی بوشهری بیشتر آشنا شوند و بتوانند مهارت‌های حرفه‌ای برای سالم‌زیستن را یاد بگیرند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر