چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس پلیس استان بوشهر خبر داد:
فکرشهر: رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به کشف ۸۴ درصد سرقت‌های منزل در استان بوشهر گفت: متاسفانه وقوع این جرم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش داشته است...
کد خبر: ۴۰۵۸۹
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

فکرشهر: رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به کشف ۸۴ درصد سرقت‌های منزل در استان بوشهر گفت: متاسفانه وقوع این جرم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش داشته است.

به گزارش فکرشهر، سردار خلیل واعظی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با اشاره به وجود امنیت پایدار در این استان اظهار داشت: همراهی و همسویی مردم با ماموریت‌های پلیس قابل تقدیر است چراکه موفقیت پلیس در برنامه‌ها با تعامل مردم محقق و موفق می‌شود.

وی، با اشاره به کاهش جرایم در استان بوشهر از کاهش 19درصدی وقوع سرقت‌ها در 9 ماهه  امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و خاطر نشان کرد:  96 درصد از سرقت به عنف در استان بوشهر در 9 ماه امسال کشف شده که بخشی از کشفیات مربوط به سنوات قبل است.

به نوشته ی تسنیم، فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه 64درصد از کل سرقت‌های عادی رخ داده کشف شده است بیان کرد: وقوع سرقت به عنف در 9ماهه امسال در کل استان از کاهش 5 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخودار است.

سردار واعظی  از کاهش سرقت خودرو در استان خبرداد و بیان کرد: با توجه به اینکه سرقت موتورسیکلت 17درصد از کل سرقت‌های عادی استان را شامل می‌شود وقوع آن از کاهش 13 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخوردار است و با تلاش واحدهای مختلف پلیس 74 درصد از کل سرقت‌های موتورسیکلت منجر به کشف شده است.

وی با بیان اینکه 84 درصد کل سرقت‌های منزل در استان با پیگیری پلیس کشف شده است خاطر نشان کرد: متاسفانه وقوع این جرم در 9 ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 15درصد افزایش داشته که لازم است شهروندان نکات ایمنی و خود حفاظتی را رعایت کرده و منزل مسکونی خود را به تجهیزات ایمنی مناسب مجهز کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از افزایش 3 درصدی سرقت داخل اتومبیل در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: کشفیات این نوع سرقت نسبت به وقوع آن 104 درصد رشد را نشان می‌دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر