جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
استاندار بوشهر خبر داد:
فکرشهر: استاندار بوشهر افزود: تاخیر در انجام کارهای مردم نتیجه بی توجهی و بی احترامی به آنان است که باید حرمت مردم در این بخش رعایت شود...
کد خبر: ۴۰۶۵
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۰۴:۲۴

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: در صورتی‌که مطالبات و مشکلات درخواستی مردم از طریق پیگیری اپراتور سامانه ۱۱۱ برطرف نشد هیئت تخصصی سه نفره آن موضوع را پیگیری و به بهترین وجه برطرف و اطلاع رسانی می‌کنند.

 به گزارش فکرشهر، دکتر مصطفی سالاری در نشست مدیران بازرسی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات دستگاه های اجرایی استان بوشهر اظهار کرد: هر نوع تخلف و کم کاری در دستگاه‌های اجرایی ابتدا به بازرسان اطلاع داده می‌شود و آنان نیز با انتقال این نارسایی‌ها به مدیر دستگاه و رفع آن نقیصه می‌توانند تاثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه مردم بهترین ناظران در ادارات هستند تصریح کرد: فعالیت بازرسان در راستای بهینه کردن خدمات مطلوب به مردم است که این اثار و برکات زیادی برای جامعه دارد. 

دکترسالاری با تاکید بر تکریم مردم بیان کرد: کارکنان دستگاههای اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم کوتاهی نکنند چرا که مردم ولی نعمتان جامعه و ما خدمت گزاران آنان هستیم و احترام و تکریم مردم باید در اولویت باشد.

استاندار بوشهر افزود: تاخیر در انجام کارهای مردم نتیجه بی توجهی و بی احترامی به آنان است که باید حرمت مردم در این بخش رعایت شود.

وی در زمینه راه اندازی سامانه 111 نظارت بر عملکرد ادارات گفت: این سامانه از جمله ابزار نظارتی مردم برفعالیت دستگاههای اجرایی است و وظیفه مهمی در تامین مطالبات و خواسته های مردم دارد.

استاندار بوشهر افزود: در سامانه 111 هرگونه درخواست و شکایت باید درکوتاه ترین زمان به شخص پی گیر کننده ارائه شود.
 
دکتر سالاری تاکید کرد: سامانه نظارت بر عملکرد ادارات در آینده نزدیک فعالیت آن شبانه‌روزی و پربارتر می‌شود به گونه‌ای که خواسته‌ها و مطالبات مردم باید حداکثر در 24ساعت پیگیری و مدیران پاسخگوی آن درخواست باشند.
 
وی افزود: اپراتور سامانه مکلف است مطالبه درخواستی مردم را از طریق آن دستگاه پیگیری و اطلاع رسانی کند.
 
دکتر سالاری با بیان اینکه برای رفع مشکلات مردم هیئت تخصصی سه نفره تشکیل می‌شود گفت: درصورتی که مطالبات و مشکلات درخواستی مردم از طریق پی‌گیری اپراتور سامانه 111 برطرف نشد هیئت تخصصی سه نفره آن موضوع را پی گیری و به بهترین وجه برطرف و اطلاع رسانی می‌کنند.
 
استاندار بوشهر کوتاهی در مقابل خواسته‌های مردم را بی حرمتی به آنان دانست و بیان کرد: همه تخلفات، مطالبات و خواسته‌های مردم باید به طور دقیق پیگیری و بررسی شود.
 
به نوشته ی روابط عمومی استانداری بوشهر، سالاری پاسخگویی به گله مندی مردم را مهمترین وظیفه بازرسان ذکر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر