پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۷۰۳
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان گفت: کسب رضایت‌مندی مردم یکی از مهم‌ترین اهداف شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان به‌ویژه در بخش‌های درمانی است. 

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، مهندس ماریا خویش‌دوست در نشست با مدیران بیمارستان شهید گنجی برازجان افزود: امروزه رضایتمندی مردم در مراقبت‌های بهداشتی و درمانی اهمیت ویژه‌ای پیداکرده که بر رضایت بیماران در همه بخش‌ها تأکید دارد.

وی عنوان داشت: تیم مدیریتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان در راستای افزایش رضایت‌مندی مردم، ارتقای سطح تجهیزات آزمایشگاه و بخش رادیولوژی بیمارستان شهید گنجی را در دستور کار خود قرار داده و اقداماتی را در همین راستا انجام داده‌اند.

مهندس ماریا خویش دوست تصریح کرد: با ارتقای سطح تجهیزات، ارایه خدمات به‌صورت بهینه‌تر به مردم میسر می‌شود تا از ارجاع بیماران به بخش خصوصی جلوگیری و در هزینه کرد بیمارستان صرفه‌جویی شود.

وی اظهار داشت: کمیته خرید تجهیزات پزشکی وسایل مصرفی و غیر مصرفی با نظارت مستقیم مدیران شبکه و بیمارستان و نظر کارشناس تجهیزات پزشکی برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این کمیته پیشگیری از هدر رفت سرمایه و ارائه خدمات بهینه و مطلوب به مردم با خرید تجهیزات موردنیاز است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان دشتستان با اشاره به کمبود نیروی انسانی متخصص گفت: یکی از راه‌های رضایت‌مندی مردم، استفاده بهینه از این نیروها در بخش‌های مختلف درمانی است تا بتوانند جوابگوی مشکلات درمانی مردم باشند.

گفتنی است این نشست با حضور مدیران شبکه بهداشت و درمان، مدیران بیمارستان شهید گنجی برازجان، کارشناسان تجهیزات پزشکی شبکه و بیمارستان برگزارشده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر