جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۷۲۳
جمعه ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

فکرشهر: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری برنامه‌های دهه فجر در 437 شهر و روستای استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از فارس، نصرالله شفیعی در نشست ستاد دهه فجر استان بوشهر اظهار داشت: امسال برنامه‌های دهه فجر انقلاب با شکوه خاصی در سطح 437 شهر و روستای استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی با اعلام برگزاری مراسم دهه فجر در 37 شهر و 400 روستای استان بوشهر افزود: برای این که شاهد برگزاری مناسب برنامه‌های دهه فجر انقلاب در استان بوشهر باشیم، 20 کمیته تخصصی با حضور دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی تشکیل شده و با تعیین راهبرد برای هر کدام از این دستگاه‌ها، سعی شده که از تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری مناسب و در خور شان این ایام استفاده شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: امسال چهار روز اول ایام دهه فجر با دهه اول فاطمیه تقارن پیدا کرده که چون نظر علماء بر حرمت این ایام است تا روز 15 بهمن سعی شده که برنامه‌ها در سطح استان با حفظ حرمت این ایام برگزار شود. 

شفیعی عنوان کرد: نواختن زنگ انقلاب در مدارس استان بوشهر در روز چهارشنبه 11 بهمن‌ماه و به شکل برنامه‌ای در مدرسه سعادت بوشهر، آغاز برنامه‌های دهه فجر انقلاب در روز 12 بهمن ماه در حسینیه عاشقان ثارالله با سخنرانی صفارهرندی، راهپیمایی بزرگ 22 بهمن با سخنران آیت‌الله سید احمد خاتمی از مهمترین برنامه‌هایی است که در شهر بوشهر و در این ایام برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر