جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۸۰۰
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۴

فکرشهر: سرمربی استقلال پس از صعود تیمش به فینال جام حذفی در اظهاراتی هیجانی با اشاره به سانحه پیش آمده برای مهدی قائدی، بازیکن جوان تیمش گفت که امیدوار است او در فینال بازی کند.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، وینفرد شفر بعد از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: من عاشق تیمم هستم و بیش از ۲۰ سال است که سرمربی هستم. شخصیت تیم ما بسیار بزرگ و فوق‌العاده است. قبل از این که بازی به پایان برسد کمی عصبی بودم چرا که فکر می‌کردم شاید بازی را واگذار کنیم. روحیه تیمی و کار تیمی ما فوق‌العاده است و مشکلی برای بازیکن جوان ما مهدی قائدی به وجود آمده را می‌دانیم. ما رسیدن به فینال را به مهدی قائدی تقدیم می‌کنیم. قائدی! امیدوارم در فینال برای ما بازی کنی. این صحبت‌های من کمی هم هیجانی بود. من از ابتدای مسابقه برای این بازی عصبی نبودم. خوشحالم وقتی می‌توانم مقابل برزیل فوتبال بازی کنم. یادم است که با تیم ملی کامرون، برزیل را در پاریس شکست دادیم.

وی افزود: با توجه به شرایط ورزشگاه و هواداران حریف، بازی سختی برایمان بود و می‌دانستیم تیم حریف روی توپ‌های بلند برنامه‌ریزی کرده است اما امروز خط هافبک و دفاع ما بسیار خوب کار کرده‌ است. آقای کی‌روش باید بابت حضور این بازیکنان در تیم ملی بسیار خوشحال باشد. همه بازیکنانم از اول تا آخر خوب بودند و به آن‌ها تبریک می‌گویم. همین طور ما این فینال را به هواداران بسیار خوبمان تقدیم می‌کنیم. نه فقط در تهران، نه فقط در ایران بلکه ما در همه جای دنیا هوادار داریم.

او ادامه داد: می‌بینید که بازیکن جدید نداریم. مدیرعامل باشگاه می‌خواهد فردا (چهارشنبه) با من صحبت کند و امیدوارم فردا کار را تمام کنیم. تیمی که ما داریم در همه بازی‌ها با ۱۰۰ درصد توانایی به میدان می‌رود.

سرمربی استقلال گفت: نورافکن همیشه سمت راست بازی می‌کرد اما در ۲۰ دقیقه آخر امروز از سمت چپ بازی کرد و فشار خوبی به حریف آورد اما در کل به جذب بازیکن جدید نیاز داریم و امیدوارم فردا بتوانیم این موضوع را حل کنیم. از هواداران و حضور آن‌ها در ورزشگاه هم تشکر می‌کنم و خیلی احساس خوبی دارم وقتی می‌بینم آن‌ها به ورزشگاه می‌آیند و از تیم‌شان حمایت می‌کنند. می‌دانم که شاید تیم حریف خیلی خوشحال نباشد اما من برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم. ما یک اشتباه داشتیم که همان توپ برگشت و تبدیل به ضد حمله شد و در ادامه هم دروازه تیم ما باز شد.

او افزود: همه بازیکنان تیم ما امروز خوب بودند اما درباره امید ابراهیمی باید بگویم او بسیار خوب کار کرد و توانایی‌هایش را نشان داد. او ذهنش را امروز به طور کامل آماده بازی کرده بود. او یک گام بلند برای جام جهانی برداشته است. کی‌روش باید بابت بازیکنانی که در تیم ملی دارد خوشحال باشد. این فقط مربوط به استقلال نمی‌شود بلکه همه تیم‌ها را می‌گویم و امیدوارم تیم ملی در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد. من شنیده‌ام محل برگزاری بازی فینال جام حذفی هم ۱۰ تا ۱۵ دقیقه با این‌جا فاصله دارد. امیدوارم همه شما را در فینال ببینم.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون مسائل داوری و این که چرا به داوری این قدر اعتراض می‌کرد گفت: برایم غافلگیر کننده است وقتی خبرنگاران می‌گویند چرا علیه داور صحبت کردم. آیا شما زبان آلمانی من را متوجه می‌شدید و می‌فهمیدید که کنار زمین چه می‌گفتم؟ داور امروز بسیار خوب بود. نه تنها داور اصلی بلکه کمک داوران هم بسیار خوب کار کردند. من وقتی کنار زمین هیجانی می‌شوم به بازیکنانم می‌گویم که چرا توپ را از دست دادید؟

شفر ادامه داد: داور امروز، فینال المپیک را سوت زده است. او داور بسیار با تجربه و خوبی است. نمی‌خواهم اهالی رسانه بگویند من راجع به داور صحبت می‌کنم. شاید بتوانم آن صحبت‌هایی که در کنار زمین به زبان آلمانی انجام می‌دادم برایتان ترجمه کنم اما برداشت شما از صحبت‌هایم اشتباه بود. بعضی‌ها به من می‌گویند علیه داور عکس‌العمل نشان دادی اما من می‌گویم داور امروز بسیار خوب کار کرد. ما امروز بردیم اما اگر می‌باختیم هم درباره داور صحبت نمی‌کردم چرا که داوران خوبی در فوتبال ایران حضور دارند.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای بازی هفته آینده تیمش برابر ذوب‌آهن تغییراتی در ترکیب برنده تیم ایجاد خواهد کرد گفت: بارها پیرامون این مساله صحبت کرده‌ام و گفته‌ام در بازی‌های حذفی سید مهدی رحمتی دروازه‌بان ما است و در بازی‌های لیگ، حسینی دروازه‌بان ما خواهد بود. در دو بازی قبلی هم صحبت کردیم و قرار شد رحمتی این دو بازی را برایمان بازی کند. بازی امروز برای ما بسیار مهم بود در بازی بعدی که در لیگ است حسینی برای ما بازی خواهد کرد. من همیشه با بازیکنانم صادقم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد این که چرا بازیکن خارجی مناسب برای تیمش پیدا نکرده تا به این تیم ملحق شود گفت: یکی از مشکلاتی که داریم این است که پنجره نقل و انتقالات بسته شده و فقط باید بازیکن آزاد جذب کنیم. گاهی اوقات بازیکنان بسیار خوب، گران‌قیمت هستند. مثل این که شما بخواهید بنز بخرید قاعدتا باید پول بیشتری پرداخت کنید. ماشین بنز برای آینده بهتر است. اگر شما بخواهید بازیکن ارزان‌قیمت بگیرید معلوم نیست چه بازیکنی نصیبتان خواهد شد. شاید بازیکنی باشد که دو ماه یا سه ماه حتی بازی نکرده باشد و اگر یک بازیکن حرفه‌ای باشد در مقطعی که تیم ندارد باید خودش تمرین کند تا سرحال بماند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر