سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۸۰۶
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۲۰

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برنامه های سفر سه روزه سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان بوشهر را اعلام کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حمیده ماحوزی درجمع خبرنگاران افزود: حضور در آیین افتتاح سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر دربوشهر (ساعت 18:30 روز جمعه سیزدهم بهمن ماه) در سالن سینما شهید آوینی بوشهر از جمله برنامه های سفر وزیر به بوشهر است.

وی بیان کرد: وزیر ارشاد در سفر به استان بوشهر از چهار شهرستان بوشهر، دشتستان، دشتی و کنگان بازدید و با هنرمندان این شهرستان ها دیدار می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: حضور در گلزار شهدا، نشست با استاندار و مدیران سازمان های تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان، دیدار با خانواده های شهدای انقلاب، افتتاح طرح مسکن مهر 140 واحدی بوشهر، حضور در نشست های شورای فرهنگ عمومی و ادارای استان بوشهر از دیگر برنامه های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان بوشهر است. 

وی گفت: در این سفر تفاهم نامه هایی نیز به منظور حمایت از اجرای برنامه های حوزه های فرهنگ و هنر و طرح های عمرانی این حوزه ها امضا می شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: جشنواره بین المللی فیلم فجر در سینمای شهید آوینی شهر بوشهر با اجرای 15 فیلم برگزار می شود که امسال کارگردان ها و بازیگران فیلم ها نیز حضور دارند.

آنیتا مظفری با اشاره به برگزاری این جشنواره در چهار سانس عنوان کرد: فیلم های سانس اول در شیفت صبح سینما ساعت 10 با فیلم های فیلشاه، دزد و پری، دنیای کیف ها، قهرمانان کوچک و شکلاتی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می شود. 

وی افزود: فیلم های بمب، چهار راه استانبول، ماهورا، به وقت شام، جاده قدیم، خجالت نکش، مغزهای کوچک زنگ زده، دارکوب، امیر و سوء تفاهم در شیفت بعدازظهر و سانس دوم ساعت 18 و سانس سوم و چهارم ساعت های 20 و 22 شب طبق جدول منتشر شده به روی صحنه می روند. 

وی با اشاره به اینکه بلیت های این جشنواره در بوشهر با تخفیف 20 درصدی عرضه می شود: فیلم های شیفت صبح به صورت رایگان اکران می شوند. 

سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فجر از 13 تا 22 بهمن ماه سال جاری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سینما شهید آوینی شهر بوشهر گشایش می یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر