پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۸۷۳
جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به نقش مهم و اثرگذار شهید حجت‌الاسلام ابوتراب عاشوری در پیروزی انقلاب اسلامی فیلم زندگی و مبارزاتی این شهید ساخته شود.

به گزارش فکرشهر، سید عباس صالحی امشب در دیدار با خانواده شهید حجت‌الاسلام ابوتراب عاشوری با اشاره به نقش این شهید در آگاه‌سازی مردم در جریان پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهید حجت الاسلام ابوتراب عاشوری به‌عنوان شهید انقلاب اسلامی، حجت دینداری و انقلابی‌گری بود.

وی نحوه ارتباطات مردمی، پیگیری مشکلات مردم و اجتماعی بودن آن را از دیگر ویژگی‌های بارز شخصیتی شهید عاشوری دانست و تصریح کرد: با توجه به نقش مهم و اثرگذار شهید حجت‌ الاسلام ابوتراب عاشوری در پیروزی انقلاب اسلامی فیلم زندگی و مبارزاتی این شهید ساخته شود.

به نوشته ی تسنیم، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر معرفی این شهید و شناساندن نقش آن در پیروزی انقلاب بیان کرد: شهید عاشوری برای مسئولان یک حجت و راهنما محسوب می‌شود.

فرزند شهید حجت الاسلام ابوتراب عاشوری نیز با بیان اینکه این شهید رضایت خداوند متعال را سرلوحه کار خود قرار داده بود خاطرنشان کرد: شهید عاشوری از دوران کودکی تا زمان شهادتش همواره رضایت‌مندی خداوند متعال را مورد توجه قرار می‌داد و در این مسیر همواره درب منزلش به‌روی عموم مردم باز بود.

حجت الاسلام محمدرضا عاشوری با بیان اینکه شهید عاشوری کلام و سخنی شیوا و تأثیرگذار داشت، افزود: شهید حجت الاسلام ابوتراب عاشوری هیچ‌گاه برای کسب قدرت در این مسیر تلاش نکرد بلکه همواره برای رضای خداوند متعال در این مسیر گام برمی‌داشت.

وی با ابراز اینکه شهید عاشوری به کتاب و کتابخوانی علاقه زیادی داشت، گفت: شیخ ابوتراب عاشوری 13 آذر 1357 شمسی به‌دست مأموران رژیم پهلوی به‌هنگام اقامه نماز در بوشهر به‌شهادت رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر