جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۲۸۶
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳

فکرشهر: امام جمعه موقت بوشهر گفت: حل مشکلات مردم در ابعاد گوناگون نیازمند عملکرد جهادی مدیران است که در این ارتباط باید ارتباط مسئولان با مردم بیشتر شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: مدیرانی که زندگی تجملاتی دارند بدون شک قادر به درک مشکلات مردم و حل آنها نیستند.

وی بیان کرد: تقویت ارتباط مردم و مسئولان از راهبردهای اصلی برای حل مشکلات مردم است که بابد مورد توجه جدی واقع شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر همچنین با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: این حضور حماسی مسئولیت، مدیران را سنگین‌تر کرد و مسئولان باید اکنون بیش از پیش برای خدمت صادقانه به مردم تلاش کنند.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه مردم در عرصه‌های مختلف دچار مشکلاتی هستند، مسئولان باید با روحیه جهادی به مردم خدمت کنند.

دشتی، با گرامیداشت روز روحانیت و دفاع مقدس نقش مهم روحانیون در هشت سال دفاع مقدس را یادآور شد و افزود: بیش از 2هزار 800 روحانی در جنگ تحمیلی شهید شدند که این خود نشان از جایگاه روحانیون در عرصه دفاع مقدس است.

وی اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی 200 هزار رزمنده ایران اسلامی شهید شدند افزود: درصد شهدای روحانی نسبت به گروه‌‌ها و قشرهای دیگر در هشت سال دفاع مقدس بیشتر است زیرا روحانیون، در عرصه دفاع مقدس تبلیغی رزمی بودند.

دشتی با تسلیت ایام فاطمیه بیان کرد: از هیات های مذهبی انتطار می رود مراسم مربوط به دهه فاطمیه را به بهترین نحو ساماندهی و برگزار کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر