پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۱۷۴۵
سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵

فکرشهر: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر با تاکید بر پیشگیری از جرایم گفت: کانون‌های اصلاح و تربیت بانوان برای مجرمان کم سن و سال ایجاد می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حمیدرضا حیدری در  بازدید بانوان اعضای شورای شهر و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری بندر بوشهر از کارگاه صنایع دستی اندرزگاه نسوان زندان مرکزی استان مرکزی بوشهر ضمن تشریح برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در اندرزگاه نسوان اظهار داشت: ما در اجرای هر چه بهتر این برنامه‌ها خواستار کمک‌های همه جانبه دستگاههای اجرایی استان بوشهر هستیم‌.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات در بحث آسیب‌های اجتماعی، در حوزه عرصه مواد مخدر است تصریح کرد: باید با  برنامهریزی این  بی‌تفاوتی شهروندان نسبت به دیگران را ازبین ببریم تا  احساس مسئولیت نسبت به همشهریان و همسایگان افزایش یابد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر با تاکید بر پیشگیری از جرایم گفت: کانون‌های اصلاح و تربیت بانوان برای مجرمان کم سن و سال ایجاد می‌شود.

حیدری تصریح کرد:با ایجاد کانون‌های اصلاح و تربیت بانوان برای مجرمان کم سن و سال مانع از ورود این افراد به زندان می‌شویم زیرا با قرار گرفتن این افراد در کنار مجرمان حرف‌های به صورت ناخواسته مجرمان حرف‌های به جامعه تحویل می‌دهیم.

 عضو شورای شهر بوشهر نیز با اشاره  لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی در جامعه برای بالا رفتن سطح هوشیاری و آگاهی عمومی در برطرف شدن آسیب‌های اجتماعی خاطر نشان کرد: شورای اسلامی و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بندر بوشهر تاکنون همکاری‌های بسیار خوبی با مجموعه اداره کل زندان‌ها برای حمایت از زندانیان داشته است.

طاهره شمشیری تصریح کرد: در راستای حمایت از زندانیان کیوسکهایی در سطح شهر بوشهر به صورت رایگان از سوی شهرداری برای عرضه کالاهایی که در زندان تولید می‌شود در اختیار اداره کل زندان‌های استان بوشهر قرار گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر