جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۱۸۱
يکشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۶

فکرشهر: سرپرست فرمانداری شهرستان دشتی گفت: هر پنج افغانستانی که عصر دیروز در رودخانه مُند شهرستان دشتی بوشهر غرق شده بودند پیدا شدند.

به گزارش فکرشهر، عبدالله نادری در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما افزود: بعدازظهر دیروز هفت تن از اتباع کشور افغانستان که در زمین‌های کشاورزی شهرستان دشتی کارگری می‌کردند، برای شنا به رودخانه مُند در منطقه مسیله در غرب شهر کاکی رفتند که یکی از آنان به علت آشنا نبودن با فنون شنا غرق شد و چهار نفر دیگر که قصد نجات اولی را داشتند نیز غرق شدند.

نادری ادامه داد: دو نفر دیگر همان‌زمان به پلیس اطلاع می‌دهند و بلافاصله گروه امدادرسان جمعیت هلال‌احمر از پایگاه جاده‌ای حسین‌زائری عازم محل حادثه شدند و جستجو را آغاز کردند اما به‌علت تاریکی هوا عملیات متوقف شد.

سرپرست فرمانداری دشتی افزود: صبح امروز با روشن شدن هوا عملیات جست‌وجو با حضور نیروهای هلال‌احمر دشتی و مرکز استان ازسرگرفته شد که امدادگران ساعت 12 توانستند جسد هر پنج غرق شده را پیدا کنند.

وی یادآور شد که رودخانه مُند هیچ نقطه امنی برای شنا کردن ندارد و سراسر این رودخانه شنا ممنوع است و توصیه می‌کنیم کسی در این رودخانه خطرناک شنا نکند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر