شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۶۲۹
جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

فکرشهر: امام جمعه بوشهر گفت: مسئولان استان بوشهر در اجرای حکم در زمینه ساخت و ساز، ضروری است حرمت مردم را نگه دارند و با صحبت با مردم راه‌های حل مشکلات مردم برطرف کنند.

به گزارش فکرشهر از فارس، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر بوشهر اظهار داشت: از ابتدای امسال شاهد آغاز نهضت نماز صبح خوانی به صورت جماعت در مساجد بوشهر هستمی که باید چراغ مساجد همیشه روشن باشد.

وی افزود: اقامه نماز جماعت در همه پنج وعده اصلی ضروری است و بانیان مسجد نیز در این زمینه دقت نظر داشته باشند.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: یکی از نعمت‌های خدواند به بندگان صالح و نیکوکار، ارائه نعمت خدمت به خلق‌الله است و وقتی که فردی در پست مدیریتی قرار می‌گرد از این فرصت برای خدمت‌گذاری و نوکری مردم استفاده کند.

صفایی‌بوشهری یادآور شد: مدیران ضمن شکرگذاری از درگاه خداوند، با ایمان، تقوا و اخلاق‌گرایی به مردم خدمت صادقانه کنند.

وی با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بی‌تردید بخش مهمی از اقتدار یک نظام و توانمندی ملی و فراملی آن به توان نیروهای مسلح و ارتش است که پرتوان، شجاع، با ایمان و ولایت‌مدار از آغاز پیروزی انقلاب در همه عرصه‌‌ها حضوری مقتدرانه داشته‌اند.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران محبوب‌ترین  ارتش جهان است که با داشتن ویژگی‌های منتسب و ولایت‌مدار بودن از محبوبیت خاصی برخوردار است.

صفایی‌بوشهری حل مشکلات مردم را مهم ارزیابی کرد و گفت: مسئولان استان بوشهر در اجرای حکم در زمینه ساخت و ساز، ضروری است حرمت مردم را نگه دارند و با صحبت با مردم راه‌های حل مشکلات مردم برطرف کنند.

وی ادامه داد: البته نیاز است که مردم نیز از مجاری قانونی اقدام به ساخت و ساز کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر