جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۶۳۶
جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: فرماندار شهرستان دشتی گفت: در شهرستان دشتی یک هزار خانوار عشایر سکونت دارند که مهمترین درخواست آنها اشتغال و ایجاد اسکان دائم است.

به گزارش فکرشهر از فارس، عبدالله نادری پیش از ظهر امروز در ادامه برنامه‌های چهره به چهره و بدون واسطه با مردم، در نشست با بخشدار بخش شنبه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شنبه اظهار داشت: نخستین موفقیت در هر بخش، شهر و روستا میزان تفاهم و همدلی بین اعضای شورای اسلامیآن منطقه است که بدون این شرط مهم، نمی‌توان برای مردم منشأ خیر و صلاح شود.

وی افزود: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت بی‌منت به مردم نیست زیرا مردم تشنه خدمت صادقانه هستند.

فرماندار شهرستان دشتی همچنین با حضور در منزل یکی از خانوارهای تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان دشتی گفت: مستضعفین صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و هر چه به این قشر خدمت کنیم، کم است.

در این جلسه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شنبه و بخشدار این بخش مسائل و مشکلاتی در زمینه عدم توان بازپرداخت اقساط بانکی، آب و نوسان برق مطرح کردند که روسای بنیاد مسکن، راه و شهرسازی و سایر مدیران مرتبط به سولات مطرح شده پاسخ دادند.

نادری در اداره سفر یک روزه به بخش شنبه در نشست با معتمدین و عشایر شهرستان دشتی در 6کیلومتری روستای باغان گفت: عشایر این منطقه در حوزه راه‌ها و اسکان مشکلاتی دارند که از ما می‌خواهند زمینه اسکان دائم آنها را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: در بحث کوچ عشایر درخواست‌هایی داشتند تا محدودیت‌هایی که برای عشایر در زمان کوچ و بلعکس دارند برداشته شود.

نادری تأمین برق عشایر یکی دیگر از درخواست‌های این افراد عنوان کرد و افزود: در بخش اشتغال نیز خواسته‌های به حقی داشتند و بنا شد تا جلسه‌ای با حضور سران عشایر در مرکز شهرستان دشتی و با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط تشکیل و موارد و مشکلاتی که مطرح شد بررسی و چاره‌اندیشی کنیم.

فرماندار دشتی تأکید کرد: در جهت بازگشایی مسیر راه‌های عشایری در سال جاری تأمین اعتبار می‌کنیم.

نادری گفت: در شهرستان دشتی یک هزار خانوار عشایر سکونت دارند و کوچ‌هایی بین استان‌های بوشهر، فارس و اصفهان انجام می‌دهند هرچند در سال‌های گذشته خدمات خوبی توسط دولت تدبیر و امید به بخش عشایر شده است اما تلاش می‌کنیم امسال این خدمات بیشتر شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر