جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۶۵۱
جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: راه‌اندازی پویش'' نه به تیراندازی در شهر وحدتیه'' نشانه فرهنگ بالای این مردم و حس مسئولیت‌پذیری آنها برای امنیت بیشتر است.

به گزارش فکرشهر، سید جواد رضوی در گفت‌وگو با فارس ضمن تقدیر از راه‌اندازی پویش'' نه به تیراندازی در شهر وحدتیه'' اظهار داشت: این حرکت زیبا و شایسته قدردانی نشان از فرهنگ بالای مردم این شهر و حس مسئولیت‌پذیری آنها برای امنیت بیشتر است.

وی با اشاره به این که در سنوات گذشته بر اثر تیراندازی در مراسمات جشن و عروسی شاهد اتفاقات ناگوار و ناخوشایندی بوده‌ایم اظهار داشت: امیدواریم که با حرکت بسیار خوب و شایسته کانال خبری شهر وحدتیه در تشکیل کمپین'' نه به تیراندازی'' شاهد هیچ‌گونه تیراندازی در مراسمات عروسی در این شهر نباشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با اشاره به حس مسئولیت‌پذیری شهروندان دشتستانی برای کمک به پلیس در ایجاد  امنیت، عنوان کرد: با همکاری مردم و تلاش‌های پلیس، امنیت خوب و قابل ملاحظه‌ای در سطح شهرستان دشتستان به وجود آمده و مردم احساس امنیت خوبی در این شهرستان دارند که شاخص‌های آماری نیز موید این ادعا است.

رضوی با اعلام این که مردم خود به دنبال داشتن یک امنیت فراگیر در سطح شهرستان دشتستان هستند، بیان کرد: از گذشته دور یک سری رسوم در سطح شهرستان برای تیراندازی در مراسم‌هایی مانند عروسی‌ها وجود داشته که در طی این چند سال سبب حوادث ناگواری شده و در پاره‌ای از مواقع عزادارشدن مردم و به خصوص اطفال را در برداشته است.

وی ادامه داد: با فرهنگ‌سازی مناسبی که توسط پلیس در شهرستان انجام شده و مردم نیز به خوبی از آن استقبال کرده‌اند، شاهد ایجاد پویش‌های مناسبی در شبکه‌های اجتماعی برای " نه به تیراندازی " هستیم که استقبال گسترده مردم و به خصوص جوانان از این پویش‌ها قابل توجه و شایسته تقدیر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر