چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۲۹۵۱
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۴

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مجمع خیرین اشتغال‌زا با هدف استفاده از ظرفیت خیرین برای توسعه اشتغال و رفع بیکاری در جوانان تشکیل شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری سه‌شنبه‌شب در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ماه شعبان ماهی پر از فضیلت است که باید از فضیلت‌های این ماه به خوبی استفاده کنیم.

وی اشتغال را به عنوان یکی از مهمترین نیازها در کشور نام برد و اضافه کرد: مجمع خیرین اشتغال‌زا باید در کنار مجمع خیرین سلامت و خیرین مدرسه‌ساز برای رفع مکل بیکاری فعالیت داشته باشد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حمایت از کالای ایرانی، بیان کرد: همه باید برای تحقق این مهم تلاش کنند و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد کالای ایران محقق شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر حمایت از مدیریت و برنامه ریزی، کشف و استحصال مواد اولیه خاطرنشان کرد: برنامه ریزی برای تولید، ارتقای سطح کیفیت، تولید انبوه، مناسب با نیاز مصرف و گردش اقتصادی پول باید در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه مصرف مردم و توجه به خرید کالای ایرانی مهمترین بخش از حمایت کالای ایرانی است، افزود: این مهم براساس دانش و برنامه ریزی باید انجام شود در غیر این‌صورت چرخ کارخانه‌ها از کار می‌افتد و پول مملکت به خارج از کشور هدایت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی می‌تواند در فضای عمومی، فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و ارتقای کیفیت کالا و حمایت از منظومه اقتصاد ملی را ترویج دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر