جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۴۱۳
پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۵

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: تاکنون ۱۲۸ پرونده اشتغالزایی با اعتبار بالغ بر ۳۷۲ میلیارد ریال به کمیته فنی شهرستان ارسال شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نادری ظهر چهارشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان دشتی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها زمینه اشتغال ۳۶۸ نفر را فراهم می کند، اظهار داشت: تاکنون تعداد نه کمیته فنی در شهرستان برگزار شده که از این تعداد ۱۰۵ پرونده مصوب شده که ۹۳ پرونده با اعتبار ۲۷۵ میلیارد ریال در زمینه اشتغال روستایی و ۱۲ پرونده با اعتبار ۲۶۹ میلیارد ریال نیز در زمینه اشتغال فراگیر است.

وی با تاکید بر اینکه بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی در روند پرداخت تسهیلات تسریع کنند، افزود: دستگاه‌های اجرایی در خصوص رفع مشکل آن دسته از پرونده‌هایی که دارای مشکل هستند اهتمام ویژه داشته باشند.

نادری بیان کرد: انتظار داریم عزیزانی که قصد سرمایه گذاری در سطح شهرستان دارند در زمینه هایی سرمایه گذاری کنند که توجیه اقتصادی داشته باشند تا در آینده متضرر نشوند.

وی با بیان اینکه نگاه بانک‌های عامل در سطح شهرستان تعامل و همکاری است، تصریح کرد: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی به نحو مطلوب مردم را در زمینه طرح های اشتغالزایی راهنمایی و ارشاد کنند.

نادری ادامه داد: مهم‌ترین هدف دولت ایجاد شغل برای مردم است و ما نیز در سطح شهرستان از طرح های تولیدی که زمینه اشتغال برای جوانان فراهم می کند حمایت و برای رفع موانع این واحدها نیز تلاش می کنیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر