جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۴۹۲
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۲

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: کمک‌های مالی به تیم‌ها و هیات‌های ورزشی نیز در دستور کار قرار داده‌ایم و در سال گذشته نیز مبالغ خوبی به این بخش اختصاص داده شد.

به گزارش فکرشهر از فارس، ابوذر دهدار در نشست با اعضاء تیم رسانه ورزش بوشهر اظهار داشت: ورزش سبب ارتقاء سطح سلامتی و عاملی بازدارنده جهت ایجاد آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

 وی افزود: نیاز است که تمامی دستگاه‌های اجرایی به وظیفه و مسئولتی اجتماعی خود در حوزه ورزش بپردازند تا شاهد کاهش معضلات در این بخش باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر تصریح کرد: شهرداری بندر بوشهر به عنوان یک سازمان غیردولتی در کنار فعالیت‌های عمرانی، نگاه خاصی نیز به حوزه ورزش دارد که در این راستا اقدام به تاسیس سازمان فرهنگی اجتماعی کرده است.

دهدار عنوان کرد: یکی از مهمترین عملکردهای شهرداری بندر بوشهر در جهت ارتقاء وضعیت ورزش محلات، ایجاد زیرساخت‌هایی مانند چمن‌های مصنوعی در بوستان‌های محلی و خارج از این بوستان‌هاست.

 وی ادامه داد:  در کنار ایجاد این زیرساخت‌ها که با تامین روشنایی آن به وقوع پیوسته اقدام به نصب تجهیزات ورزشی در بوستان‌های محلی و ساحل بندر بوشهر کرده‌ایم.  

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر یادآور شد: کمک‌های مالی به تیم‌ها و هیات‌های ورزشی نیز در دستور کار قرار داده‌ایم و در سال گذشته نیز مبالغ خوبی به این بخش اختصاص داده شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر