پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۵۳۸
سه‌شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۰

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از تشکیل کمیته‌های ۷ گانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان خبر داد و گفت: سند امنیت غذایی استان بسیار حائز اهمیت است که باید نسبت به تهیه و تدوین آن تلاش شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، مجید خورشیدی در  کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان بوشهر با تاکید بر نقش مهم امتیت غذایی در توسعه و پیشرفت جامعه اظهار داشت: سلامتی مهم‌ترین زیرساخت توسعه و پیشرفت است که در این راستا باید مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر فراهم کردن جامعه‌ای سالم عاری از بیماری گفت: پیشگیری از بروز بیماری باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد که در تحقق این مهم مواد غذایی سالم نقش تاثیرگذاری دارد.

معاون استاندار بوشهر، عملکرد دستگاه‌های اجرایی را  با هدف حفظ سلامت مردم امری مهم و ضروری دانست و تاکید کرد: همه دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان بوشهر باید بر اساس وظایفی که برای آنان تعریف‌شده به‌طورجدی با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند.

خورشیدی با تاکید بر اجرایی شدن پروژه‌های تدوین شده در حوزه سلامت و امنیت غذایی افزود: 49 پروژه در این بخش تهیه و تدوین شده که برای اجرایی آن باید همه راهکارهای لازم ارائه شود.

وی،  از تشکیل  کمیته‌های هفت‌گانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان خبر داد و خاطر نشان کرد: سند امنیت غذایی استان بسیار حائز اهمیت  است که باید نسبت به تهیه و تدوین آن با تشکیل نشست‌های تخصصی  در کمیته‌های 7 گانه تلاش شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر تأمین امنیت غذایی مردم را یکی از مسئولیت‌های مهم این کارگروه دانست و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وجوه تأمین امنیت پایدار تأمین امنیت غذایی است که این مهم نباید مورد تهدید قرار بگیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر