سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ پنجمین سال «فرماندار خندان» در دشتستان (7)
فکرشهر: ارسلان زارع، دکترای مدیریت اقتصاد با دو فوق لیسانس حقوق خصوصی و مدیریت دولتی و با پیش زمینه سیاسی «اصلاحات»، سوم اسفندماه سال 1392 به عنوان نخستین فرماندار دولت یازدهم ـ تدبیر و امید ـ در استان بوشهر، در بزرگ ترین شهرستان این استان، معرفی شد تا پس از فرمانداران ضعیف دولت های نهم و دهم، مردم دشتستان به بهبود امور و اصلاح وضعیت، امیدوار شوند. «فکرشهر» در فروردین ماه 93 و تنها یک ماه پس از معرفی زارع در سمت فرمانداری دشتستان، ضمن گرفتن برخی نظرات صاحب نظران و فرهیختگان، با خود او نیز به گفت و گو نشست تا از برنامه ها، قول ها و وعده های وی و دولت متبوعش، مردم دشتستان را نیز مطلع کند. در همین راستا، گفت و گو و نظرخواهی در سال 94، 95 و 96 نیز تکرار شد تا هر سال، عملکرد ارسلان زارع در دشتستان، رصد شده باشد. زارع که در دشتستان، به «فرماندار همیشه خندان» معروف است، معتقد است: «یک دوره مدیریتی کامل و خوب برای یک فرماندار در هر شهرستانی، حداقل ۳ و حداکثر ۵ سال است». وی که این را در گفت و گوی مفصل سال قبل خود با «فکرشهر» نیز تاکید کرده است، با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال 96 و در حالی که دولت یازدهم، جای خود را به دولت دوازدهم داد و تقریبا همه فرمانداران استان بوشهر نیز جابجا شده یا تغییر کردند، در دشتستان پایدار ماند تا به پنجمین سال حضورش در این شهرستان برسد، حضوری که به نظر می رسد حداقل تا هفته دولت سال 97، ادامه داشته باشد. امسال نیز، «فکرشهر» طبق روال سال های قبل و برای بررسی عملکرد فرماندار دشتستان و رصد فعالیت های وی، به سراغ برخی از فعالین اجتماعی و سیاسی و صاحب نظران شهرستان رفت و از آن ها پرسید: «عملکرد 4 ساله فرماندار دشتستان را چگونه ارزیابی می کنید؟»؛ با ذکر این نکته که امسال، به دلیل ورود به پنجمین سال فرمانداری زارع در دشتستان و رسیدن به روزهای پایانی عمر مفید مدیریت وی در این شهرستان ـ طبق گفته خود زارع ـ گفت و گو با فرماندار انجام نشد و تنها عملکرد 4 ساله مورد بررسی برخی صاحب نظران قرار گرفت.
کد خبر: ۴۳۶۶۸
شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۶

فکرشهر ـ راضیه راستان*: صبوری و متانت که از مشخصات بارز ریاست موفق در مسند کار است که در جناب دکتر زارع به عینه مشهود می باشد.

جناب دکتر زارع، با هوشمندی و حسن تدبیر، همچنین با مدارا، خویشتن داری و تعامل مستمر با نیروی انتظامی در جهت برقرای امنیت، دستگیری سریع قاتلین و کمتر شدن جرائم، موجبات امنیت و آرامش مردم را فراهم آورده اند.

همچنین ایشان:
در امور سیاسی، بی طرفی نسبت به احزاب و گروه ها و احترام گذاشتن به عقاید آن ها،
در امور فرهنگی، فعال، برای نمونه، برای اولین بار تاسیس پلاتو،
در امور ورزشی، حامی اهالی ورزش، حمایت قاطع از داور بین المللی دشتستانی جناب آقای محمدحسین زاهدی فرد،
در امور اجتماعی، انتخاب بخشدار مرکزی بانو برای اولین بار در دشتستان،
و گسترش فعالیت های شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان را در کارنامه دارند.
اطمینان دارم این حرکت ها، آهنگ رو به جلوی خود را در آینده نیز حفظ نموده و بر سرعت آن افزوده خواهد شد.
با امید به اینکه با همسویی، همفکری، مساعدت، همگامی و هم نوایی مسئولان، ایشان با تمام قدرت و توان، سعی در رفع مشکل نمایند.

 هر آنکس خدمت جانان به جان کرد
به گیتی نام خود را جاودان کرد.

 *فعال سیاسی
 

نظرات بینندگان
تنها نظرات چند نفر
|
-
|
شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۱
تنها نظرات چند نفر از فعالان اجتماعی با نقطه نظرات مشترک و گروهی و همسو نمیتواند معرف چیزی باشد و واقعیتی بی طرفانه را بیان کند. نظرات مردم عادی هم که طبق معمول چایشان در نظر خواهی ها و نظر سنجی ها خالیست
مبنای قضاوت مردم عادی غیر متخصص، نه فنی و کارشناسانه، بلکه مشاهدات حسی و واقعیت های عینی زندگی روز مره شان است
اگر ذز رهگذر این هیاهوها، رنجی از رنج های آنان کاسته شود و راحتی به آنها برسد یا دردی از آنها درمان شود چاره شود و گرهی از مشکلات عمومی إنان گشود شود و گشایشی ذر کارها بوجود آید، تا عیر از آن، البته قضاوت های آنان متفاوت خواهد بود آنها ماحصل و برایند کارها را میبینند و حس میکنند، نه تیپ و مدارک تحصیلی و سخنوری و فن بیان را
ورزشکار
|
-
|
سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۳
ما نخبگان ورزشی زیادی داریم که مقام های بین المللی و المپیکی دارند باید همه دیده شوند
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر