شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۳۹۳۶
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۷

فکرشهر: مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت: با اجرا و تکمیل چند پروژه، زیرساخت‌های درمانی تامین اجتماعی در استان بوشهر توسعه می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، یلدا دارابی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیریت درمان تامین اجتماعی تلاش‌های گسترده‌ای برای توسعه مراکز درمانی در استان بوشهر داشته است و برنامه‌های مهمی در دست اجرا است.

وی از اخذ مصوبه احداث درمانگاه تامین اجتماعی دلوار خبر داد و اضافه کرد: با احداث درمانگاه تامین اجتماعی دلوار در شهرستان تنگستان، سازمان در همه شهرستان‌های استان بوشهر مرکز درمانی ملکی خواهد داشت.

مدیر درمان تامین اجتماعی بوشهر با اشاره به آغاز  احداث درمانگاه‌های تامین اجتماعی دیر، جم و پلی کلینیک تامین اجتماعی برازجان بیان کرد: درمانگاه تامین اجتماعی دیر دارای پیشرفت مطلوی در مراحل ساخت است.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی عملیات احداث درمانگاه‌های تامین اجتماعی خورموج و دیلم در ابتدای سال جاری خاطرنشان کرد: احداث این دو درمانگاه روند مطلوبی دارد و طی دو سال ساخته خواهند شد.

دارابی افزود: در حال حاضر ارائه خدمات درمانی در پلی کلینیک تامین اجتماعی برازجان و درمانگاه‌های تامین اجتماعی دیر ،جم و دیلم در مکان استیجاری بوده که با احداث و بهره برداری از این مراکز شرایط توسعه و ارائه خدمات درمانی مطلوبتر به بیمه شدگان فراهم خواهد شد.

وی توسعه پروژه های کوچک مقیاس را از برنامه های مدیریت درمان در سال جاری عنوان کرد و گفت: بیمارستان مهر برازجان و بیمارستان حضرت نبی اکرم (ص)عسلویه از مراکزی هستند که در برنامه های توسعه ای این مدیریت قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر