جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۰۰۹
شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۸

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: بازاریابی و فروش مهمترین مشکل فعالان صنایع دستی استان بوشهر است.

به گزارش فکرشهر از مهر، سعید زرین‌فر در همایش تجلیل از سمن‌ها و صنعتگران صنایع دستی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت بالایی در حوزه صنایع دستی دارد که باید حمایت لازم صورت گیرد.

وی به تحول ایجاد شده در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: رشد و شکوفایی خوبی را در این حوزه شاهد هستیم و روز به روز شاهد گسترش فعالیت‌ها هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر با بیان اینکه  بازاریابی و فروش مهمترین مشکل فعالان صنایع دست است خاطرنشان کرد: اداره کل میراث فرهنگی برنامه‌هایی را برای رفع فعالان این عرصه داشته است و طرح‌های مختلفی اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون در حال رایزنی برای ایجاد فروشگاه هایی در مرکزیت هر شهرستان در استان بوشهر هستیم که این مهم از مصوبات کارگروه تخصصی صنایع دستی استان است.

زرین‌فر بیان کرد: صنایع دستی شناسنامه فرهنگی و تاریخی یک ملت است و باید با کمک کردن به این صنعت آن را به جایگاه واقعی خود برسانیم ، زیرا این صنعت نشان دهنده جایگاه مردم یک منطقه است.

وی افزود: امروز در بحث پتروشیمی‌ها با هزینه یک میلیارد تومان با توجه به شاخص‌ها یک شغل ایجاد می شود ولی در بحث صنایع دستی با سرمایه گذاری بسیار پایین شاهد بازدهی بیشتری هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر