جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۴۴۳۲۶
دوشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵

فکرشهر: دادستان بوشهر گفت: در سه ماه نخست امسال 377 هکتار از زمین های ملی این استان از دست متصرفان خارج و به دولت بازگردانده شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، علی حسن پور روز دوشنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال استان بوشهر افزود: از این میزان 124 هکتار زمین به ارزش 500 میلیارد ریال مربوط به منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، 186هکتار زمین به ارزش 186میلیارد ریال متعلق به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری است.

وی بیان کرد: مابقی شامل 7.5هکتار به ارزش 110 میلیارد ریال مربوط راه و شهرسازی، 58 هکتار امور اراضی و 1.7هکتار به ارزش 153میلیارد و 230 میلیون ریال متعلق به اداره آب است.

حسن پور ادامه داد: همچنین 15 مورد قلع و قمع مربوط به زمین های امور اراضی، 2 فقره امور آب و 25 مورد در بخش راه و شهرسازی در سه ماه نخست امسال در استان بوشهر انجام شده است.

وی گفت: با توجه به وجود برخی افراد فرصت طلب و زیاده خواه و تلاش آنان برای تصرف زمین های دولتی در مناطق مختلف استان دستگاه های مسئول باید درگام نخست جلو این تعرض ها را بگیرند تا دیگر تخلف ها رخ ندهد.

دادستان بوشهر تاکید کرد: اگر حکمی به مرحله قطعی رسیده باشد هیچ مقامی نمی تواند اجرای حکم مرجع قضایی را متوقف کند و در هرگونه مانع تراشی در این زمینه جرم تلقی می شود.

حسن پور یادآورشد: یگان حفاظت دستگاه های مسئول با دقت نظر بیشتر عمل کنند و از بروز هرگونه تخلف در استان بویژه در بخش زمین خواری جلوگیری کنند.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی آمادگی برخورد با هر گونه تخلفی را دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر