چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۴۰۰
پنجشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴

فکرشهر: رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: با تلاش تیم احیا و پرسنل اورژانس بیمارستان کنگان جوانی که خود را حلق‌آویز کرده بود به زندگی بازگردانده شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حسن حیدری در جمع خبرنگاران با اشاره به استقرار امکانات نوین درمانی در بیمارستان کنگان اظهار داشت: بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان ضمن استقرار پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف دارای تجهیزات و امکانات نوین درمانی و تشخیصی و جوابگوی درمان  مراجعه کنندگان منطقه جنوب استان بوشهر است.

وی از احیا جوان حلق‌آویز در بیمارستان کنگان  خبرداد و بیان کرد: جوانی 26 ساله‌ای توسط اورژانس 115 کنگان بدون علایم حیاتی به بخش اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان  اعزام که تلاش پزشکان و کادر درمانی برای احیاء آن  آغاز شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان با بیان اینکه  این فرد حادثه‌دیده اهل استان سیستان بلوچستان است خاطر نشان کرد: این بیمار بدون علایم حیاتی و بیهوش به بیمارستان کنگان اعزام شد که در همان لحظه ورود احیای قلبی ریوی توسط تیم احیای بیمارستان روی فرد حادثه‌دیده انجام شد و خوشبختانه با تلاش موفقیت‌آمیز ضریب هوشی مصدوم به 7 رسید.

حیدری اظهار داشت: سپس عکس‌برداری‌های (گرافی‌های) لازم از وی انجام و شرایط مغزی و مهره‌های گردنی وی نرمال گزارش می‌شود.

وی با بیان اینکه تنفس مصدوم بدون نیاز به دستگاه و ریتم قلبی منظم است افزود: این بیمار در بخش آی سی یو بیمارستان کنگان بستری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر