پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۶۱۴
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۹

فکرشهر: فرماندار دشتی از تصویب ۸۸ پروژه اشتغال‌زایی با بیش از ۴۲ میلیارد تومان تسهیلات اعتباری در شهرستان دشتی خبرداد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالله نادری در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان دشتی به اشاره به ظرفیت‌های اشتغال‌زایی شهرستان دشتی اظهار داشت: ظرفیت‌های بالای گردشگری، کشاورزی، صنعتی، صنایع‌دستی در شهرستان دشتی فرصت مناسبی است تا جوانان برای ایجاد طرح‌های اشتغال‌زایی اقدام کنند.

فرماندار شهرستان دشتی بابیان این‌که در بخش صنایع‌دستی در دو روستای بخش مرکزی برای 85 نفر از زنان ایجاد اشتغال شده است گفت: روستاهای شهرستان دشتی از ظرفیت‌های مناسبی در زمینه عبا بافی، حصیربافی، گبه و گلیم‌بافی برخوردار هستند اگر عبا بافی تا دو سال گذشته منحصر به روستای کردوان بود امروز در روستاهای دیگر ازجمله زیزار و دهکده گردشگری دفاع مقدس زنان روستایی اقدام به تولید این حرفه کرده‌اند و درآمدزایی خوبی برای آن‌ها فراهم شده است.

وی بیان کرد: با توجه به استعدادها و پتانسیل‌های هریک از مناطق روستایی، می‌توان برای آن‌ها زمینه‌ی ایجاد اشتغال و تولید را فراهم کرد دولت آماده حمایت از این طرح‌ها در روستاهاست.

نادری باز تشکیل تعداد 177 پرونده اشتغال‌زایی در شهرستان دشتی خبرداد و افزود: تاکنون 131 پرونده با اعتبار 97 میلیارد تومان در شهرستان دشتی به تصویب رسیده است.

فرماندار دشتی با اشاره به تصویب  پروژه‌های اشتغال‌زایی خاطرنشان کرد: تعداد 88 پرونده پروژه اشتغال‌زایی بااعتبار 42 میلیارد و 700 میلیون تومان در مرکز استان به تصویب و اعتبار آن تخصیص‌یافته است.

نادری بیان کرد: بیشترین پرونده‌های اشتغال‌زایی متقاضیان درخواست تسهیلات مربوط به بخش کشاورزی در شهرستان دشتی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر