چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
امام جمعه برازجان خطاب به مدیران و مردم:
فکرشهر: فکرشهر: امام جمعه برازجان گفته است که «باید به هر طریق ممکن مشکل آب مردم شهرستان دشتستان حل شود»...
کد خبر: ۴۴۶۷۳
جمعه ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفته است که «باید به هر طریق ممکن مشکل آب مردم شهرستان دشتستان حل شود». 

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام حسن مصلح، این مطلب را در خطبه های نماز جمعه برازجان مطرح کرده است.

به نوشته خبرگزاری ها، وی گفت: برخوردار بودن از آب سالم حق مسلم مردم است. مسئله آب شهرستان دشتستان نیز با تشکیل جلسه ستاد بحران شهرستان و بررسی و رسیدگی به معضل کم آبی و تصمیمات فوری و میان مدت برای فائق آمدن بر این معضل اتخاذ شده که مسئولین با جدیت مصوبات را پیگیری و اجرایی کنند و مردم نیز کمال همکاری و خویشتن داری را کنند.

مصلح، مردم را به وحدت و همدلی و مجاهدت برای حل مشکلات کشور فراخواند و گفت: باید کمربندها را محکم کنیم چرا که در جنگ اقتصادی، دشمنان این مرزوبوم موجودیت ملت و هویت تمدنی ایران را هدف قرار داده اند؛ حل مشکلات مردم نیازمند مشارکت همه قوا و نهادها و مردم است و همه باید آستین ها را بالا بزنیم. 

امام جمعه برازجان افزود: مطالبات بحق مردم را باید با گوش و جان شنید و این وظیفه هر مسئولی است که با شنیدن مشکلات مردم تا حل و یا کاهش آن از پای ننشیند و پیگیر آن باشد. 

وی گفت: امروز فصل یقه گیری و تسویه حساب های سیاسی نیست. امروز فصل همدلی و مجاهدت برای حل مشکلات کشور است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در خصوص تجمع و اعتراض در تهران به دلیل نوسانات ارز و سکه و در سایر شهرها به دلیل گرانی برخی کالاها و کمبود آب، اضافه کرد: مدیران نمی توانند منکر مشکلات مردم در حوزه های مختلف همچون مسکن، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و برق و آب بشوند.

امام جمعه برازجان افزود: یکی از راه‌های مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، به کارگیری مدیران مومن، انقلابی، جهادی، متخصص و دلسوز است که اگر دولت در جایی، از مدیران ناکارآمد و ضعیف در برخی حوزه های اقتصادی استفاده می کند که ناموفق عمل کرده اند باید سریعا حل و فصل نماید چونکه ما در این شرایط نیازمند مدیران کارآزموده و جسور و انقلابی هستیم که در روزهای سخت بتوانند سکاندار کشتی نجات باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر