پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۶۹۴
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

فکرشهر: امام جمعه جم گفت: متاسفانه با وجود اینهمه سرمایه انسانی در استان بوشهر، کمترین مدیر نفتی داریم.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام محمد گنجی بعد از ظهر جمعه در نشست شورای توسعه استان بوشهر با اولویت شهرستان جم اظهار داشت: از برگزاری این نشست و حضور استاندار تشکر می کنم و کاش با گذشت ۴۰ سال از انقلاب، این جلسات زودتر انجام می شد.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر نظام اسلامی متاسفانه از ظرفیت های فراوانی که داریم استفاده نکرده‌ایم گفت: معتقدم توسعه در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری باید انجام شود؛ در بخش سخت افزاری، باید به توسعه زیر ساخت ها و توسعه شبکه آب در جم پرداخت.

گنجی تصریح کرد: پروژه آبرسانی جم از سال ۸۹ آغاز شد و یکی از دغدغه های مردم و مسئولان بوده است. از آن زمان مرتب وعده داده شده اما متاسفانه چوپان دروغگو شدیم و باید در جامعه آمار درست بدهیم مردم از وعده ها خسته شده اند. دولت اگر نتواند آب را به جم برساند امید مردم ناامید می شود. 

وی با بیان اینکه یکی از ظرفیت‌های زیر ساختی جم فرودگاه است تاکید کرد: این امتیاز متاسفانه از دست رفت و انتظار است این فرودگاه هر چه سریعتر راه اندازی شود.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: چند مدت پیش حادثه‌ای در خوزستان رخ داد و منافقان از نارضایتی مردم سوء استفاده کردند، چرا استاندار خوزستان و قرارگاه خاتم زودتر به موضوع ورود نکردند تا به اینجا نرسد. انتظار داریم پروژه آبرسانی و فرودگاه به سرانجام برسد، مردم هم تا حدی صبر و حوصله دارند. 

گنجی اظهار داشت: اگر این دو موضوع حل نشود ممکن است نارضایتی مردم پیش بیاید و دشمنان سوء استفاده کنند، کاری نکنیم که وقتی مردم وارد شدند بعد بخواهیم ما وارد شویم.

وی تصریح کرد: توسعه در بخش نرم افزاری هم مربوط به سرمایه گذاری بر روی سرمایه های انسانی است. استاندار بوشهر بفرمایند چند نفر از سرمایه های انسانی شهرستان جم در مرکز استان مشغول مدیریت هستند؟ 

امام جمعه جم اضافه کرد: آیا سزاوار است شهرستانی که ۸۰۰ چهره نخبه علمی و ۱۰۰ چهره علمی حوزوی در حد اجتهاد دارد کمترین میزان مدیر اجرایی در مرکز استان داشته باشد.

وی گفت: یکی از موانع توسعه امروز باند بازی و عدم توجه به شایسته سالاری است. دولت به جای شایسته سالاری از کسانی استفاده می کند که با دولت بوده اند یا در انتخابات برای دولت تلاش کرده‌اند! متاسفانه با وجود اینهمه سرمایه انسانی در استان بوشهر، کمترین مدیر نفتی داریم.

گنجی با بیان اینکه در این زمینه نیروی انسانی هم از دولت گلایه دارم هم نماینده مجلس! گفت: انتظار داشتم الماسی در جلسه بود چون حرف های زیادی داشتم که بگویم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر