شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۶۹۹
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۳

فکرشهر: تغییر بخشداران سه بخش دشتستان در دستور کار قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعات رسیده به «فکرشهر»، بخشداران سه بخش شبانکاره، سعدآباد و آب پخش در مدت زمان کم تر از یک ماه تغییر خواهند کرد.

علت این تغییر هم ناتوانی آن ها در حل مسایل بخش و حاضر نبودن سر کار و محل بخشداری و حتی بخش عنوان می شود.

این طور که «فکرشهر» کسب اطلاع کرده، بخشدار سعدآباد بیش از یک ماه است که در بخش حاضر نبوده، بخشدار شبانکاره هفته ای یک تا دو روز در بخش حاضر می شود و بخشدار آب پخش هم توانایی اداره بخش را ندارد و این عدم توانمندی و عدم حضور بخشداران در جریان اتفاقات اخیر در حوزه آب دشتستان و بخش های مطرح شده، بیشتر نمود یافته است.

به نظر می رسد سرانجام استاندار بوشهر، به برنامه تغییر برخی مسوولین برای بهبود وضعیت رسیده و با تغییر این سه بخشدار دشتستان، بهبود مدیریت استان را در دستور کار خود قرار داده است.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۸
ای کاش  اول فرماندار دشتستان را برکنار میکردند .
کاملا آگاه
|
-
|
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱
گویا شما یکی از اصحاب کهف هستید که نمی دانید مشکل اب شرب مربوط به بخش خاصی نیست و همه کشور با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند و این هم بی مدیریتی مدیران سابق را نشان میدهد نه مدیران فعلی...

ضمنا ابتدا اطلاعات کسب کنید بعد اذهان مردم را مخدوش و خدمتگزاران مردم را به بی کفایتی متهم کنید.

بخشدار اب پخش طی سالیان اخیر که ابپخش به بخش تبدیل شده تنها بخشداری هست که در همه زمینه ها توانسته بخش را ارتقا دهد و مردم بخش نیز از عملکرد ایشان رضایت کامل دارند.

بخشدار سعدآباد نیز طی یکماه که کمتر حضور داشته به دلیل بیماری خاص ایشان و عمل تومور بوده که هرکسی در هرمنصبی باشد قانون به ایشان اجازه مرخصی استعلاجی را می دهد.

 وقتی مسئولان ارشد استان هیچ جایگزینی برای نیروهای بازنشسته بخش شبانکاره ندارند چطور میتواند دست تنها به کار ادامه دهد. با این وجود بخشدار شبانکاره نهایت تلاش خود را بوسیله تنها نیروی دست خود دارد.
کاملا آگاه
|
-
|
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲
لطفا دیدگاه را درج کنید
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر