جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۱۱۰
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر با تاکید بر حل اختلافات کشاورزان گفت:رسیدگی به پرونده‌های قضایی در حوزه کشاورزی استان در اولویت قرار دارد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی دادگستری، علی جمادی در نشست با امام جمعه، مسئولان  و تعدادی از کشاورزان آب‌پخش دشتستان با بیان اینکه این منطقه از مناطق مهم در عرصه کشاورزی است اظهار داشت: تولید خرما و دیگر محصولات کشاورزی از ظرفیت‌های مهم آب‌‌پخش دشتستان است.

وی، به نقش دستگاه قضایی و ایجاد امنیت، خصوصا امنیت سرمایه‌گذاری و حمایت از فعالان اقتصادی اشاره کرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی قوه قضاییه دسترسی آسان مردم به عدالت و خدمات رسانی قضایی در نقاط مختلف است و به همین منظور در استان بوشهر با همکاری و تلاش همه مسئولان اجرایی و قضایی برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش بی وقفه‌ای می‌شود.

 جمادی با تاکید بر رسیدگی به مشکلات قضایی کشاورزان افزود: در رسیدگی‌ها و حل و فصل امور مربوط به پرونده‌های قضایی به خصوص در حوزه کشاورزی توجه ویژه‌ای می‌شود که در این عرصه  رسیدگی به پرونده‌های قضایی کشاورزان به ویژه در بخش آبپخش  تسریع می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در راستای خدمت رسانی بهتر امورات قضایی در بخش آبپخش گفت: با ایجاد واحد ثبتی  و دفتر خدمات الکترونیک که پیگیری‌های لازم آن صورت گرفته شده در انجام امورات مردم در این زمینه تسهیل می‌شود.

وی از تاسیس ساختمان جدید دادگستری آب‌پخش خبرداد و بیان کرد: با توجه به اینکه طرح توجیهی ساختمان دادگستری بخش آبپخش  و ساختمان شورای حل اختلاف  این بخش ارایه شده، برای صدور و اخذ مجوزات از طریق مرکز تا حصول نتیجه  با پیگیری‌های لازم تمام تلاش خود را بکار می‌بریم .

جمادی  آگاه سازی شوراها و دهیاران به قوانین و مقررات  را لازم دانست و د ر زمینه پیشگیری از وقوع جرم نیزگفت: به منظور پیشگیری از افزایش پرونده‌های قضایی  و پیشگیری از وقوع جرم با تعامل سازنده  بین مجموعه اجرایی و قضایی این امر محقق می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر