پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۴۵۴۶۳
جمعه ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

فکرشهر: «چطوره یه گروهو از پرسنل قضایی و قاضی دادگاه و هیأت منصفه و عده‌ای از مردم و چند تن از وکلا رو جمع کنیم بریم گاندی دم در خونه متهم ازش خواهش کنیم یه تُک پا تشریف بیارن دادگاه! یه نسخه از روزنامه شرقو هم ببریم بهش نشون بدیم شاید ایشون دلش به رحم اومد و نظر لطفی به کشور داشتن و تشریف آوردن!»

به گزارش فکرشهر، روزنامه ایران نوشت: «خبر اول این که خبرآنلاین در گزارش دادگاه پرونده ثامن الحجج تیتر زده: «متهم فراری پرونده ثامن‌الحجج در منزلش در تهران است» در بخشی از این گزارش اومده بهروز صفری تالارپشتی، به عنوان وکیل متهم ردیف سوم در جایگاه قرار گرفت و گفت: «موکل من از روند این پرونده مطلع بود اما از این که نام وی در روزنامه ذکر شده اطلاع نداشت.»

همچنین صفری گفت: «حتی در روزنامه شرق نام فامیلی موکلم به درستی بیان نشده بود.»

صفری در مورد وضعیت متهم ردیف سوم توضیح داد: «موکلم در منزل خود در تهران خیابان گاندی حضور داشته و یک خط تلفن هم دارد و تقاضا می‌کنم وی در اسرع وقت در دادگاه حاضر شوند.»

من که اصلاً سر درنیاوردم ایشون منظورش چی بود. بنده خدا قاضی چی می‌کشه! خب اگه ایشون از روند پرونده مطلع بوده و تو خیابون گاندی با یه خط تلفن حضور داره واسه چی دادگاه نیومد؟ یعنی حتماً باید از ذکر شدن نامش تو روزنامه شرق خبردار می‌شد تا بیاد؟ نکته دوم اینه که الان روزنامه شرق اسم متهمو اشتباه نوشت باید ازش شکایت کنن یا تشکر؟ نکته آخر این که اگه ایشون تو خونه شه و یه خط تلفن هم داره پس واسه چی وکیل ایشون تو دادگاه علنی از ایشون تقاضا می‌کنه بیاد دادگاه؟ می‌گم چطوره یه گروهو از پرسنل قضایی و قاضی دادگاه و هیأت منصفه و عده‌ای از مردم و چند تن از وکلا رو جمع کنیم بریم گاندی دم در خونه متهم ازش خواهش کنیم یه تُک پا تشریف بیارن دادگاه! یه نسخه از روزنامه شرقو هم ببریم بهش نشون بدیم شاید ایشون دلش به رحم اومد و نظر لطفی به کشور داشتن و تشریف آوردن!

خبر بعدی این که حسین مقصودی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس گفت: «دولت و مجلس رویکرد مثبتی در جلوگیری از به کارگیری بازنشستگان در پست‌های مدیریتی دارند. طبق آمار غیر رسمی حدود ۱۷ استاندار، نزدیک به ۸۰ معاون استاندار و ۱۲۰۰ مدیربازنشسته باید از پست‌های مدیریتی خود کنار روند. البته لابی‌های بسیاری توسط مدیران بازنشسته در مجلس برای جلوگیری از تصویب این قانون صورت گرفت اما مجلس تحت تأثیر این فضا قرارنگرفت.»

با توجه به این آماری که حسین مقصودی گفته با کنار رفتن این افراد یه تحول اساسی در کشور ایجاد می‌شه و فکر کنم برنامه ایران۱۴۰۰ سه سال زودتر از پیش‌بینی‌ها تحقق پیدا می‌کنه!»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر