شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۶۱۹
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

فکرشهر: دادستان بوشهر با اشاره به تشکیل پرونده مضاربه صوری گفت: از سه هزار و ۹۰۰ شاکی این پرونده تاکنون دو هزار و ۷۰۰ پرونده آن تعیین تکلیف و با صدور کیفر خواست به دادگاه ارسال شده است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، علی حسن‌پور ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر، از تشکیل پرونده اخلال در نظام اقتصادی و مضاربه صوری در بوشهر خبردادو اظهار داشت: این پرونده دارای بیش از 3 هزار 700 شاکی خصوصی است که روند دادرسی آن در حال انجام است.

دادستان بوشهر با بیان اینکه دستگاه قضا برای تحقق حقوق شاکیان این پرونده تلاش می‌کند افزود: از سه هزار و 900 شاکی این پرونده تاکنون دو هزار و 700 پرونده آن تعیین تکلیف و با صدور کیفر خواست به دادگاه ارسال شده است.

وی از دادرسی پرونده‌های دیگر شاکیان مضاربه صوری خبر داد و بیان کرد:  برای یک‌‌هزار و 200 پرونده دیگر مضاربه صوری در اردیبهشت ماه امسال کیفرخواست صادر شد و اکنون در دادگاه روال دادرسی ادامه دارد.

حسن‌پور با اشاره به اینکه قوه قضائیه مسئولیت خطیر و حساسی در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی مردم دارد افزود: کاهش اطاله دادرسی، پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح مجرمان و احیای حقوق عامه مردم در اولویت برنامه دستگاه قضا قرار دارد.

دادستان بوشهر به برخی شایعات در فضای مجازی در خصوص پرونده مضاربه صوری بوشهر اشاره و تصریح کرد: برخی در فضای مجازی اعلام کرده‌اند مال باختگان در پرونده مضاربه صوری بر اساس حروف الفبا به‌زودی می‌توانند به  اموال از دست رفته خود دست یابند که اخبار منتشر شده کذب است.

وی با بیان اینکه برخی با هدف تشویش اذهان عمومی اقدام به نشر این گونه اخبار می‌کنند افزود: هرگونه خبر پیرامون پرونده مضاربه صوری یا به خود شاکیان ابلاغ  و یا از طریق رسانه‌های رسمی اطلاع رسانی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر