جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۵۶۶۳
سه‌شنبه ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۵

فکرشهر: فرماندار عسلویه با اشاره به تامین آب آشامیدنی شهرها و روستاهای عسلویه گفت: در راستای تحقق این مهم ساخت آب شیرین‌کن ۵ هزار مترمکعبی عسلویه در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارشفکرشهر از تسنیم ، عبدالنبی یوسفی صبح امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های ورزشی عسلویه با بیان اینکه توجه به زیرساخت‌های ورزشی در اولویت برنامه‌ها قرار دارد اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین راهکارهای کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه، توسعه طرح‌های ورزشی و هدایت کودکان، نوجوانان و جوانان به سمت و سوی برنامه ورزشی است.

وی، بر لزوم تسریع در پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان عسلویه تاکید کرد و افزود: تکمیل پروژه‌های ورزشی عسلویه نیاز روز جوانان شهرستان و ضروری است با توجه به گسترش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کنونی باید زمینه را برای حضور کودکان، نوجوانان و جوانان در برنامه ورزشی و فعالیت‌های فرهنگی هنری فراهم شود.

فرماندار عسلویه  با اشاره به اجرای پروژه‌های ورزشی و روند اجرایی آنها اظهار امیدواری کرد: تلاش می‌شود مجموعه فرهنگی ورزشی شهر عسلویه متشکل از خانه جوان، سالن ورزشی سقف کوتاه و سالن ورزشی بزرگ در هفته دولت به بهره برداری برسد.

یوسفی تامین آب آشامیدنی را یکی از مطالبات مهم مردم دانست و با اشاره به اجرای طرح‌های آبرسانی بیان کرد: یکی از راهکارهای لازم در تامین آب آشامیدنی، شیرین سازی آب دریا است که در این حوزه برنامه‌های مدونی در نظر گرفته شده است.

وی از اجرای آب‌شیرین‌کن 5000 متر مکعبی عسلویه خبرداد و بیان کرد:در راستای تحقق این مهم ساخت آب شیرین‌کن 5 هزار مترمکعبی عسلویه در دستور کار قرار گرفته است.

فرماندار عسلویه با بیان اینکه آب مورد نیاز مردم این شهرستان در برنامه کوتاه مدت و بلند مدت تامین می‌شود تاکید کرد: تلاش می‌شود در برنامه کوتاه مدت طرح‌های تدوین شده عملیاتی و آب مورد نیاز شهرها و روستاهای عسلویه تامین شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر