چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۴۸۹
سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

فکرشهر:  مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: نیازمندان زیادی هستند که شاید در طول سال و یا ۶ ماهه سال توان خرید گوشت ندارند کمیته امداد برای توزیع نذورات عید قربان میان نیازمندان آمادگی دارد.

 به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی اظهار داشت: عید قربان عید بندگی و رسیدگی به نیازمندان است و یکی از سنت های بسیار حسنه الهی است و ما به عنوان کمیته امداد همیشه به دنبال این هستیم که این فرهنگ و سنت حسنه الهی را گسترش دهیم و هم بتوانیم از این فضای برای نیازمندان کمک بگیریم.

وی افزود: در سال گذشته با بسیج همه امکانات و همکاری همه دستگاه ها و مشارکت خوب مردم و خیران قریب ۲۰ هزار کیلو گوشت قربانی دریافت و پس از یک روز فریز کردن در سردخانه بلافاصله بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به اینکه ارزش ریالی این ۲۰ هزار کیلو گوشت بیش از ۷۰۰ میلیون تومان بوده است، تصریح کرد: خانواده های نیازمند زیادی هستند که شاید در طول سال و یا ۶ ماهه سال توان خرید گوشت ندارند.

لطفی بیان کرد: امسال هم با توجه به در پیش بودن عید قربان و با توجه به نگاه خوب مردم نسبت به فعالیت های کمیته امداد برنامه جمع آوری و توزیع نذورات و قربانی های مردم بین نیازمندان اجرایی می شود.

وی گفت: ۳۲ هزار خانوار مددجو در استان تحت حمایت کمیته امداد وجود دارد که پیش بینی می شود امسال بیش از ۶۰ درصد خانوارهای تحت حمایت و نیازمند از گوشت قربانی بهره مند شوند.

وی با قدر دانی از همراهی مردم و خیّران هم استانی در طرح های مختلف کمک به نیازمندان که از سوی این نهاد برگزار می شود، افزود: مردم هم استانی برای مشارکت در این طرح می توانند به دفاتر کمیته امداد، پایگاه های مستقر در سطح شهرها و روستاها و همچنین به مراکز نیکوکاری مراجعه نمایند.

لطفی در پایان با اشاره به توزیع سریع نذورات دریافتی عید قربان میان نیازمندان خاطر نشان کرد: قربانی هایی که به دفاتر و پایگاه های کمیته امداد تحویل می شود، بلافاصله بسته بندی و دراختیار خانوارهای نیازمند و شناسایی شده از قبل، توزیع می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر