جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۶۰۵
جمعه ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر لزوم مقابله جدی با مفسدین، گفت: عدالت در همه لایه‌های جامعه رعایت شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های امروز نماز جمعه بوشهر با تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: تمسک به ولایت تنها راه بشریت است و ملت ایران پرچم ولایت و ولایت‌مداری را به دست گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ادعای برخی افراد مبنی بر اینکه با علم، دانشگاه و اخلاق انسانی می شود جامعه را هدایت کرد اشتباه است، ادامه داد: باید با برگزاری باشکوه جشن‌های عید غدیر پرچم ولایت علوی را به جهانیان نشان دهیم.

امام جمعه موقت بوشهر با گرامیداشت هفته دولت خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی و تلاش مناسب برای حفظ انسجام اجتماعی در جامعه اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم توسعه عدالت در سطح جامعه بیان کرد: در همین ارتباط کمک به دولت و دولتمردان در انجام وظایف ضروری است.

دشتی با بیان اینکه قوه مجریه بیشترین و سنگین ترین وظایف را برعهده دارد افزود: دو قوه مقننه و قضائیه باید بعنوان دو بال قوی این قوه را همراهی کنند.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید حقوق قانونی خود را بشناسند و به این مسائل عمل کنند، اظهار داشت: قوه قضائیه بر اسسا قانون وظیفه برخورد با مفاسد را بر عهده دارد.

وی بر لزوم تلاش برای مقابله با مفاسد، عدالت، مقاومت، استکبارستیزی و سایر موارد دیگر تاکید کرد و گفت: مسئولان نباید با اظهار نظرهای مختلف و شخصی در رابطه با سیاست های کلی نظام در نشست های عمومی منجر به تعجب مردم شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر