پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۶۲۳
شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۳

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: ۱۳۸ طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان افتتاح می‌شود.

 به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، ارسلان زارع که  به مناسبت بزرگداشت هفته دولت، سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه برازجان بود، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دو اسوه خدمت صادقانه  شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولت وظیفه دارد ، در راستای انجام وظایف قانونی خود در ابعاد گوناگون به مردم خدمت رسانی نماید. مهمترین آنها تأمین امنیت شهروندان است.

دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان ، پشتیبانی مردم، هدایت های رهبر معظم انقلاب، فداکاری های ارتشیان ، سپاهیان، بسیجیان و سبزپوشان انتظامی به نحو شایسته ، توانسته اند امنیت پایدار را برقرار نمایند به طوری که در این خصوص ایران نه تنها در منطقه آسیا، بلکه در جهان سربلند و مثال زدنی است و هیج قدرتی توانایی تهدید و تعرض امنیتی به ملت عزتمند ایران ندارد.

فرماندار و رییس شورای تامین دشتستان افزود:  وجود امنیت و آرامش دشتستان ، مدیون مشارکت و همکاری های مردم فهیم و تلاش اعضای شورای تأمین و همکاران پر تلاش آنهاست که جای بسی تشکر دارد.

ارسلان زارع در بخشی دیگر از سخنان خود گفت : از مهمترین عرصه های خدمات دستگاه های اجرایی، ادارات و نهادهای انقلابی ، مسئولان و کارکنان آنها، فعالیت های عمرانی و انجام طرح ها و پروژه های عمرانی و همچنین حمایت از طرح های اقتصادی توسط بخش خصوصی است که در مناسبت های مختلف سال، به ویژه هفته دولت به بهره برداری می رسند.

 فرماندار دشتستان افزود: در هفته دولت امسال، 138 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 140 میلیارد تومان در شهرها و روستاهای شهرستان افتتاح می شوند.

وی گفت: 23 طرح عمرانی با اعتبار 20 میلیارد تومان نیز، عملیات اجرایی آنها آغاز می شود. همچنین براساس مجوز دولت فراخوان  پروژه خط انتقال آب از طریق فاینانس داخلی برای ده هزار و یکصد هکتار با اعتبار بیش از 150 میلیارد تومان در هفته آینده اعلام می‌شود.   زارع  در خصوص کارهای پیش رو برای کاهش مشکل آب آشامیدنی  از جمله تاسیس آب شیرینکن های ۸۵۰۰ متر مکعبی و ۶۵۰۰ مترمکعبی نیز سخن گفت و اظهار امیدواری نمود تا با این اقدامات مشکل موجود به حداقل برسد. 

فرماندار دشتستان به عملکرد بعضی از ادارات دولتی از جمله گاز نیز پرداخت و گفت ؛ قبل از آغاز به کار دولت  تدبیر و امید در دشتستان تنها ، 5 شهر و 9 روستا گاز داشتند اما اکنون همه ی  9 شهر  شهرستان و 99 روستا گازدار شده اند که عمدتا در مناطق کوهستانی بخش های ارم و بوشکان هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر