جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۹۲۰
جمعه ۰۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

فکرشهر: امام جمعه برازجان با بیان اینکه دشمن تلاش دارد تا با ایجاد مشکل مردم را نسبت به کشور خودشان بدبین و نا امید کند، گفت: اهداف آمریکا از جنگ اقتصادی انتقام از جمهوری اسلامی به خاطر شکست‌های زنجیره‌ای آمریکا وهم پیمانان او در منطقه است.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته برازجان اظهار داشت: مسئولین باید هرچه زودتر برای گرانی چاره ای بیندیشندچون بخشی از گرانی ربطی به تحریم های خارجی ندارد و ضعف از مدیریت وبی تدبیری است.

وی در ادامه بیان کرد: آمریکا پس از خروج از برجام جنگ تمام عیاری را علیه ملت ایران آغاز کرده و با بهره‌گیری از تمام رسانه‌های مختلف و عوامل ضد انقلاب داخلی و خارجی خود، شگردهای متعددی را به کار بسته است.

امام جمعه برازجان افزایش قیمت محصولات تولید داخلی به چند برابر قیمت را به هیچ وجه قابل توجیه و پذیرفتنی ندانست و افزود: دشمن تلاش دارد تا با ایجاد مشکل مردم را نسبت به کشور خودشان بدبین و نا امید کند.

وی تصریح کرد: اهداف آمریکا از جنگ اقتصادی انتقام از جمهوری اسلامی به خاطر شکست‌های زنجیره‌ای آمریکا وهم پیمانان او در منطقه است.

مصلح خاطرنشان کرد: دلسرد کردن مردم از انقلاب اسلامی، به شکست کشاندن جبهه مقاومت در جهان اسلام، ایجاد اخلال در سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی در کشور، ایجاد فشارها و موج روانی در افکار عمومی، تبلیغ و گره زدن حل مشکلات اقتصادی به برجام و رفع تحریم ها، به شکست کشاندن تولیدات داخلی و ترویج قاچاق کالا از جمله اهداف آمریکاست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر