سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۰۹۴
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: باید در سیستم مدیریت امور بازنشستگان تدبیر جدی شود تا متناسب با افزایش نیازها، درآمد و دستمزد نیز افزایش یابد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز پنجشنبه در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان استان بوشهر با گرامیداشت هفته تکریم بازنشستگان افزود: انسان هر چه در حیات خود رو به جلو می رود دارای تجربه، تخصص و دانش بیشتر و در محیط زندگی دارای خانواده بزرگ تری شده و امورات و نیازهای مرتبط با وی نیز بیشتر می شود.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی در جامعه این است که شخصی که سن او افزایش پیدا می کند و به دنبال آن تمامی اموراتش در طول زندگی بیشتر می شود توان مدیریت اقتصادی زندگی وی نیز کاهش پیدا می کند.

صفایی بوشهری افزود: توازن افزایش نیازها و امورات با حقوق و دستمزد در جامعه یکسان نیست و شخص پس از بازنشستگی و در این سن و سال مجبور می شود که به طور مجدد مشغول به کار شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: این مشکلات در تورم و گرانی ها بیشتر خود را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: تکریم بازنشستگان برای تمامی مسئولان ضروری است و کسانی که در ادارات، بازنشستگان را تکریم نمی کنند آیندگان نیز با او به همین شکل برخورد می کنند.

صفایی بوشهری ادامه داد: مدیران استان باید از فرصت مدیریت خود استفاده و از هر فرصتی برای خدمت به بازنشستگان استفاده کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر