جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۴۷۴
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۳

فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: هدف از مدیریت در جامعه اسلامی کسب ثروت و قدرت نیست.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر یکشنبه در همایش ارتقای سلامت اجتماعی و اداری در سایه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین اهداف قیام امام حسین(ع) بوده است.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باعث آراستگی در فضائل و پیراستگی از رذائل می‌شود، اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر از مصادیق عدل است و انسان را از  سقوط باتلاق ابتذال نجات می‌دهد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه این فریضه مهم عامل صعود به اوج فضائل می‌شود خاطرنشان کرد: ادیان الهی برای امر به معروف و نهی از منکر محقق شده و نخستین آمر به معروف و ناهی از منکر ذات اقدس الهی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید گورکی که در راستای نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسید افزود: ارتقای سطح سلامت و خدمات حوزه اداری و اجتماعی از مسائل مهم و ضروری است که باید مد نظر باشد.

صفایی بوشهری خواستار تلاش همه مسئولان و خدمت‌گزاران برای ترویج  سلامت و خدمت در راستای هدف سازمانی ادامه داد: از جمله این ارکان می‌توان به قانون‌مداری و جلوگیری از تخلفات اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه نگاه راهبردی یک مدیر و یک مجموعه باید نگاه راهبردی خدمتگزاری باشد، تصریح کرد: مردم‌داری در بعد مدیریتی از مسائل ضروری است و باید نگاه‌ها بر اساس خدمت‌گزاری باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر اینکه هدف از مدیریت در جامعه اسلامی کسب ثروت و قدرت نیست اظهار داشت: پست مدیریتی یک فرصت برای خدمت به مردم است که باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر