پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۵۱۵
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر از داشتن موزه دفاع مقدس محروم است.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: استان بوشهر دارای سابقه درخشانی در دوران دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر از داشتن موزه دفاع مقدس محروم است، تصریح کرد: استان بوشهر در زمینه‌های هوایی و دریایی و زمینی در نبردهای دفاع مقدس حضور داشته است و داشتن موزه دفاع مقدس یک ضرورت است.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: هدف از ایجاد و راه‌اندازی این موزه انعکاس رشادت و دلیرمردی‌های این دیار است ولی متاسفانه با گذشت ۴۰ سال از انقلاب در تامین یک قطعه زمین برای این موزه عاجز هستیم.

وی بر لزوم تلاش همگانی برای ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه تاکید کرد و ادامه داد: تکریم از حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس باید در جامعه نهادینه شود.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه موزه دفاع مقدس بیانگر تاریخ دفاع و حماسه آفرینی مردم استان بوشهر است، اضافه کرد: مسئولان باید در زمینه تامین زمین مورد نظر جهادی عمل کنند.

امام جمعه بوشهر تنها راه عبور از مشکلات اقتصادی کشور را مقاومت حماسی دانست و افزود: باید با تکیه بر رهنمودهای رهبر معظم انقلابی مبنی برای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حرت کنیم.

وی با اشاره به اهمیت بسیار بالای تقویت روح امید در جامعه و مقاومت در مقابل فشارهای غاصبانه استکبار جهانی بیان کرد: برای پیروزی در مقابل دسیسه‌های دشمنان باید روح امید در جامعه گسترش یابد.

صفایی بوشهری خواستار کمک به خانواده‌های نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید شد و افزود: نهادهای حمایتی و خانواده‌ها باید در تامین مایحتاج دانش‌آموزان مشارکت تلاش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر