جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۷۶۵
سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۳

فکرشهر: دادستان بوشهر گفت: ۲ نفر از متهمان پرونده اختلاس در شرکت فرآورده‌های نفتی بوشهر دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر ار صداوسیما، علی حسن پور بیان کرد: در پی اعلام شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مبنی بر اختلاس دو نفر در این شرکت به میزان 30 میلیارد ریال رسیدگی به آن در دستور کار قرار گرفت که در حین تحقیقات شرکت پخش میزان اختلاس را حدود 52 میلیارد ریال عنوان کرد.

وی با اشاره به دستگیری 2 نفر از متهمان این اختلاس افزود: یکی از متهمان از عوامل اصلی و دیگری به عنوان همکار در این اختلاس دست داشتند که قرار بازداشت برای هر دو آنها صادر شده و پرونده در شعبه دوم بازپرسی در حال رسیدگی است.

دادستان بوشهر خاطرنشان کرد: بازپرس پرونده در همان ابتدا دستور ممنوعیت خروج متهمان را صادر و مراتب به اداره گذرنامه اعلام و تحقیقات اولیه درزمینه بررسی مدارک و مستندات موضوع انجام شد.

وی با اشاره به صدور حکم توقیف همه حساب‌های بانکی، اموال و املاک متهمان اضافه کرد: پس از انجام تحقیقات سه نفر دیگر نیز به عنوان متهم اختلاس در شرکت فراورده‌های نفتی بوشهر شناسایی شدند و دستورات لازم برای دستگیری آنان صادر شد.

حسن پور تاکید کرد: میزان اختلاس ده‌ها میلیارد تومانی در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر صحت ندارد و دستگاه قضایی پس از بررسی های لازم میزان این اختلاس را به صورت دقیق و قانونی اعلام می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر