پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: گنجی با انتقاد از عدم حضور پالایشگاه فجر جم در برنامه ها افزود: به شدت از آنها انتقاد دارم و در آینده در این زمینه صحبت خواهم کرد و همچنین عدم مشارکت مسوولین شهرک پردیس در این مراسم ها را غیر قابل قبول دانست...
کد خبر: ۴۷۹۱۲
جمعه ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

فکرشهر: امام جمعه جم گفت: انتظار داشتیم بعد از حادثه تروریستی اهواز مسوولین شهرستان در مراسم هفته دفاع مقدس مشارکت بیشتری داشته باشند و اینقدر حضورشان در مراسم ها کم رنگ نباشد.

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمد گنجی امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان جم اظهار داشت: مشارکت مردم، رهبری مقتدر، صبر و تحمل خانواده‌ها وحدت و نیروی ایمان و توسل به اهل بیت را رمز موفقیت در جنگ تحمیلی بوده است.

وی افزود: برنامه های خوبی در هفته دفاع مقدس در شهرستان برگزار شد و می‌طلبید از تمامی ظرفیت شهرستان در برنامه های دفاع مقدس استفاده شود.

به نوشته فارس، امام جمعه جم بیان کرد: انتظار داشتیم بعد از حادثه تروریستی اهواز مسوولین شهرستان جم در مراسم هفته دفاع مقدس مشارکت بیشتری داشته باشند و اینقدر حضورشان در مراسم ها کم رنگ نباشد.

گنجی با انتقاد از عدم حضور پالایشگاه فجر جم در برنامه ها افزود: به شدت از آنها انتقاد دارم و در آینده در این زمینه صحبت خواهم کرد و همچنین عدم مشارکت مسوولین شهرک پردیس در این مراسم ها را غیر قابل قبول دانست.

خطیب جمعه جم همچنین از عدم حضور شهردار و مسوولین قضایی شهرستان در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان انتقاد کرد.

گنجی انتخاب مدیران غیر بومی را یکی از دلایل این موضوع دانست و گفت: متاسفانه مسوولان در برنامه های شهدا حضوری کم رنگ دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر