چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۱۰۴
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

فکرشهر: مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر گفت: بودجه پیش‌بینی شده شهرداری‌ها در سال جاری شش هزار و ۳۲۶ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال است که نسبت به سال گذشته ۱۰.۵ درصد رشد نشان می دهد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمید بردستانی صبح چهارشنبه در حاشیه نشست با شهرداران استان بوشهر اظهار داشت: در پنج ماه اول سال جاری هزار و ۸۹۸ میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال از محل اعتبار توزیعی عوارض داخل حریم و عوارض آلایندگی به شهرداری‌های این استان پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان اعتبار ۷۱۳ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال عوارض آلایندگی و هزار و ۱۸۵ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال مربوط به ارزش افزوده است که در اختیار شهرداری‌های استان بوشهر قرار گرفته است.

مدیرکل دفتر شهری استانداری بوشهر بیان کرد: بودجه پیش بینی شده شهرداری ها در سال جاری شش هزار و ۳۲۶ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال است که نسبت به سال گذشته ۱۰.۵ درصد رشد نشان می دهد.

بردستانی گفت: امسال ۱۰۸ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال برای سهمیه قیر شهرداری‌ها برای شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر در نظر گرفته شده است که ۳۴ شهرداری استان بوشهر مشمول این طرح می شوند.

وی تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری‌ها، به کار نگرفتن هیچ نیرویی در قالب نیروهای قراردادی و شرکتی در شهرداری‌ها، برگزاری و تشکیل منظم کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ و ۷۷ را مورد تاکید قرار داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر