چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۱۵۲
پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

فکرشهر:  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر در خط مقدم دفاع ایران علیه استعمار و استکبار قرار دارد.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح پنجشنبه در همایش اقتدار عاشورایی بسیجیان در بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر در عرصه‌های مختلف در دفاع از این آب و خاک در دفاع از نظام و انقلاب پیشتاز هستند.

وی با اشاره به تاریخ پرافتخار و درخشان استعمارستیزی مردم استان بوشهر در طول تاریخ خاطرنشان کرد: بوشهر اوج مقاومت و پایتخت مبارزات ضد استعماری است و نمادی از استعمارستیزی شناخته می‌شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به انگلیسی‌ها چهار بار به بوشهر حمله کرده‌اند، تصریح کرد: دلیرمردان و شیردلان این دیار هر بار با تکیه بر فتوای علمای بزرگ و با توانمندی مبارزان غیرتمند خود بر آنها غلبه کردند.

وی مردم استان بوشهر را مردمی ولایت‌مدار و دین‌دار توصیف کرد و ادامه داد: امروز هم همه مردم استان بوشهر در خدمت رهبری هستند و با تمام وجود از حریم ولایت دفاع می کنند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه بوشهر در خط مقدم دفاع ایران علیه استعمار و استکبار قرار دارد خاطرنشان کرد: اوج عظمت حماسه بوشهری‌ها در مبارزات ضد استعماری در پرتو علمای دین و سرداران بزرگ محقق شد.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: بوشهر سرزمین مبارزه با استعمار و پناهگاهی برای مبارزان ضد استعماری بوده است و تاریخ گواه رشادت‌های مردم این استان در مبارزه ضد استعماری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر