جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۸۱۹۴
جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: امام جمعه بوشهر با قدردانی از تلاش نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی با عملکرد بسیار مثبت خود توانسته ضریب امنیت را استان بوشهر افزایش دهد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در جمع فرماندهان و مسئولان ارشد پلیس استان بوشهر با اشاره به رسالت و ماموریت نیروی انتظامی اظهار داشت: قطعاً اقتدار هر نظام در ساختار جغرافیای ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی بستگی به اقتدار، امنیت داخلی و قدرت دفاعی آن دارد، که در همین راستا وظیفه سنگین تامین اقتدار و امنیت داخلی در جمهوری اسلامی ایران بر عهده نیروی انتظامی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اقتدار مدیریتی در راستای نقش نیروی‌های نظامی و انتظامی افزود: اگر یک کشور دارای اقتدار نظامی و انتظامی در تمامی عرصه دفاعی و امنیتی باشد قطعاً مسیر پیشرفت را طی می‌کند و در فضای ملی خود اقتدار مدیریتی را به دست خواهد آورد.

آیت الله صفایی‌بوشهری به جایگاه مهم اقتدار در نظام پرداخت و  خاطرنشان کرد: اگردر جامعه اقتدار نباشد دشمن ما را در مسیر از هم پاشیدگی امنیتی و ایجاد چالش‌ها گرفتار می‌کند و کشور را در معرض فروپاشی و وابستگی قرار می‌دهد.

امام جمعه بوشهربا اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر اقتدار نهادهای امنیتی و انتظامی گفت: یکی از دسیسه‌های دشمن ایجاد آشوب و اختلاف‌های قومی، اقتصادی و فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار داشت: نیروی انتظامی بر اساس همان آرمان‌ها و قدرت بالای مدیریت ستادی و عملیات جهادی و استفاده از سیستم‌های پیشرفته توانسته به اقتدار خود و نظام بیافزاید.

آیت الله صفایی بوشهری با تبریک و گرامیداشت هفته ناجا به فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: خوشبختانه نیروی انتظامی با عملکرد بسیار مثبت خود توانسته ضریب امنیت استان بوشهر را افزایش دهد و هم اکنون از استان‌های امن کشور معرفی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، جایگاه امنیت در جامعه بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و تاکید کرد:نیروی انتظامی و دریابانی استان بوشهر با تلاش شبانه روزی  امنیت در استان را پایدار کرده و در خدمت مردم عزیز باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر